Fiala (ODS): Marketing vs. realita

27.02.2020 10:13 | Zprávy

Komentář na facebookovém profilu k Babišovu boji proti klecovému chovu slepic

Fiala (ODS): Marketing vs. realita
Foto: Hans Štembera
Popisek: Předseda ODS Petr Fiala

PR poradci premiérovi zřejmě poradili, že má vypadat jako milovník zvířat. A tak se stal odpůrcem klecového chovu slepic, přitom Agrofert na něm vydělává. Je to stejné, jako když premiér „bojoval“ proti dvojí kvalitě potravin, ačkoliv každý ví, že uzeniny z Agrofertu jsou spíše pro vegetariány, protože neobsahují skoro žádné maso. A takhle se dá pokračovat.

Někdy se mě novináři ptají, proč nemám marketing jako Babiš. Odpověď je jasná: myslím, že politik by měl říkat pravdu, ne dělat z lidí hlupáky.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Euro

Můžete zaručit, že když budete v příští vládě, nebude podnikat kroky pro zavedení EURA a budete dělat vše pro zachování Koruny nebo podlehnete tlaku zbylých stran, hlavně teda topky?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Premiér Fiala: Vakcíny mRNA se staly bezpečnou účinnou zbraní

21:01 Premiér Fiala: Vakcíny mRNA se staly bezpečnou účinnou zbraní

Projev na 127. schůzi Poslanecké sněmovny ČR 23. ledna 2025 k očkování mRNA vakcínami.