„Modrá vlna, kterou jsme dnes spustili v Brně, je vyvrcholením naší kampaně. Chceme dostat náš Silný program pro silné Česko do každého koutu naší republiky, do každého kraje a ke každému občanovi. Modrá vlna je kampaní za to, abychom vrátili politice pravý smysl. Kampaň nemá být postavena na osobním napadání politiků, problémech některých kandidátů. Ani není o tom, kdo s kým půjde či nepůjde. My budeme dělat kampaň slušně a kompetentně, ale zároveň i tvrdohlavě. Budeme žádat voliče o podporu a silný mandát, který chceme využít ve prospěch ČR,“ prohlásil předseda ODS Petr Fiala.
„ODS ví, co může a co musí udělat pro živnostníky a malé podnikatele, které čtyři roky současná vláda doslova pronásledovala, aby mezitím posílala dotace těm velkým a vlivným. Pro zaměstnance, na které si vláda vzpomněla až při začátku volební kampaně. Pro učitele a rodiče, kteří potřebují, aby se vzdělání stalo prioritou státu. Modrá vlna je kampaní za nižší daně a tím i za vyšší mzdy pro všechny, kteří poctivě přispívají k rozvoji naší země. Je kampaní proti rozbujelé byrokracii současné vlády. A je i kampaní za ochranu vnější a vnitřní bezpečnosti - a za záchranu občanských svobod,“ dále uvedl.
„Tak jako zelená vlna určuje směr mimo dopravní zácpy, i naše Modrá vlna ukazuje směr k nižším daním, vyšším příjmům, menší byrokracii a cestu k větší svobodě. Dnešním dnem se proto rozjíždí do celé republiky naši lídři a další kandidáti, abychom během následujících 50 dní oslovili co nejvíce lidí. Auta s našimi kandidáty objedou celou republiku. Naším cílem je oslovit všech 10,5 miliónů občanů České republiky ve více než 6 tisících obcích. Troufnu si říci, že žádná jiná strana nedává takový důraz na diskuze s občany a kontaktní kampaň jako ODS,“ uvedl předseda centrálního volebního štábu Zbyněk Stanjura.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV