Abychom co nejvíc pomohli Jihočechům, kteří se teď dostali do problémů po pádu Bohemia Energy, hlavně seniorům a sociálně ohroženým, zřizujeme na krajském úřadě Jihočeského energetického ombudsmana.
V týdnu jsem byl svědkem případu, kdy jedné seniorce vyměřili u dodavatele poslední instance násobně vyšší zálohy než měla. Teprve po intervenci našich kolegů a prokázání reálných spotřeb za minulá období, došlo k jejich snížení. Takový případů je teď bohužel hodně. Situace po pádu Bohemia Energy přivedla do složitých situací i spoustu Jihočechů a nejvíc zranitelní jsou teď lidé s nízkými příjmy. Po téhle zkušenosti jsem se rozhodl, že vytvoříme na krajském úřadě „energetického ombudsmana“. Tedy bezplatnou call linku, na které se naši kolegové budou snažit Jihočeským seniorům a sociálně ohroženým lidem poradit, jak se v dané situaci zorientovat a také pomoct jim při jednání s dodavatelem poslední instance.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV