Ministr Bartoš: Své znalosti může prověřit každý

01.05.2022 14:51 | Ze sítí

Komentář na facebookovém profilu k testu digitální gramotnosti

Ministr Bartoš: Své znalosti může prověřit každý
Foto: Reprofoto: CNN Prima News
Popisek: Ivan Bartoš (Piráti)

Jak jsou na tom české děti s úrovní digitální gramotnosti? Umí se dobře a bezpečně pohybovat v online prostředí? To hravou a zábavnou formou prověří celorepublikový IT Fitness Test(SK), který bude probíhat na českých základních a středních školách.

Bezplatný test digitálních dovedností cílí na připravenost žáků na další studium nebo zaměstnání. Vhodný je i pro učitele. Kreativní formou otestuje znalosti z pěti oblastí: internetu, bezpečnosti a počítačových systémů, nástrojů pro spolupráci a sociální sítě, kancelářské nástroje a řešení složitých úkolů.

Test ale není určen jen žákům a studentům. Své znalosti může prověřit opravdu každý, což dokazuje i vytvoření zvláštního testovacího rozhraní pro státní a veřejné organizace, soukromé firmy nebo vzdělávací instituce. Test tak mohou organizace využít pro interní vzdělávání zaměstnanců.

Zkuste si test ZDE.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Ing. Aleš Juchelka byl položen dotaz

Sociální služby

Nemyslíte, že mnohem větší problém, než jsou finance, i když ty jsou většinou alfou omegou všeho je fakt, že populace stárne, ale sociální systém na to není vůbec připraven a nic se neděje? Už teď je problém sehnat třeba pečovatelák a další služby. Kdy začnete řešit tento problém? Protože už se měl ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Nacher (ANO): No, to je přesně ono, zelené šílenství

21:03 Nacher (ANO): No, to je přesně ono, zelené šílenství

Projev na 119. schůzi Poslanecké sněmovny 22. listopadu 2024 k zákonu o podmínkách obchodování s pov…