Výrazný nárůst zaznamenal provozovatel systému, státní podnik CENDIS, o letních prázdninách, kdy bylo zakoupeno přes 300 tisíc kusů OneTicket. Běžný měsíční průměr přitom činí okolo 50 tisíc prodaných jízdenek.
„Během prázdninových měsíců se zvýšila i návštěvnost webu oneticket.cz a to až pětkrát oproti předchozímu období. Příčinou zvýšeného zájmu o OneTicket byla nejenom doba prázdnin a dovolených, ale také naše navázaná spolupráce s agenturou CzechTourism, která propaguje OneTicket na svém turistickém portálu kudyznudy.cz. Ten se soustředí na zajímavá místa v Česku, z nichž mnohá jsou snadno dostupná i vlakem,“ řekl Jan Paroubek, pověřený řízením CENDIS.
„Na propagaci OneTicket kontinuálně pracujeme. Kromě CzechTourismu jsme navázali také spolupráci se společností Seznam, díky čemuž si lidé mohou Jednu jízdenku koupit i přes portál mapy.cz. Mimo jiné jsme rovněž zahájili kampaň, abychom cestujícím výhody jednotné jízdenky více přiblížili. Čísla dokazují, že o OneTicket lidé mají zájem a představuje tak další z úspěšných digitalizačních projektů Ministerstva dopravy,“ uvedl ministr dopravy Karel Havlíček.
Do vyšších prázdninových čísel se v neposlední řadě promítl také prodej místenek zahájený letos v červnu a červencové zapojování tzv. komerčních spojů do projektu. Tedy těch, které na rozdíl od závazkových spojů neobjednává stát. V současné době je tak možné využít OneTicket na 99 % všech spojů v Česku.
OneTicket umožňuje lidem cestovat po železnici s jednou jízdenkou bez ohledu na dopravce na zvolené trase. Cestující tedy snadno přestoupí mezi vlaky různých společností pouze s jedním jízdním dokladem.
Vše o OneTicket ZDE
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV