Český autoland v ohrožení
Bez zajištění kontinuity českého autoprůmyslu lze těžko hledat pro naši ekonomiku jasné zítřky. Sázet přitom do budoucna na výrobu „spalováků“, jejichž život se u nás mnoho lidí snaží prodloužit, by se nám mohlo hodně nevyplatit. Bohužel se zdá, jakoby volání po spalovací budoucnosti dolehlo k vedení VW a tak dle některých informací bude podstatná část spalovacích aktivit koncernu do ČR směřovat.
Současné trendy na trhu s automobily ale hovoří jasně. A žádnou „unijní ideologii“ v tom opravdu nehledejme. Dokumentuje to fakt, že v prvním čtvrtletí tohoto roku byla Tesla Y nejprodávanějším vozem na evropském trhu. Toto může být vyjímka, ale růst podílu BEV bude s klesající cenou elektromobilů posilovat.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV