Rád bych se vyjádřil k navrhovaným vládním opatřením. Podle mého názoru, jestliže je někdo testován a je negativní, tak by se k němu mělo přistupovat stejně jako k očkovanému, jinak je to diskriminace. Riziko, že test je špatný nebo se mýlí, může být stejné jako možnost, že nákazu přenáší očkovaní.
Je potřeba rozšířit možnost testování protilátek a vrátit se k možnosti bezplatného testování. U rizikových skupin je stanovení protilátek klíčové k posouzení jejich situace. Je potřeba zacílit opatření na ochranu rizikových skupin, to znamená například umožnit testování protilátek a co nejrychlejší distribuci léku přes praktické lékaře.
Co se týče testování ve školách - je potřeba umožnit lidem, aby se mohli opět bezplatně testovat a to i doma. Plošné testování ve škole není věc, která by současnou situaci řešila. Pokud nechceme zavírat zemi, tak se musíme smířit, že nákaza projde zemí a je potřeba chránit ohrožené skupiny.
Opakuji, že lockdown není řešení.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
koronavirus
Více aktuálních informací týkajících se COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MZ ČR. Přehled hlavních dezinformací o COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MV ČR. Pro aktuální informace o COVID-19 můžete také volat na Informační linku ke koronaviru 1221. Ta je vhodná zejména pro seniory a osoby se sluchovým postižením.
Zcela jiné informace o COVID-19 poskytuje například Přehled mýtů o COVID-19 zpracovaný týmem Iniciativy 21, nebo přehled Covid z druhé strany zpacovaný studentskou iniciativou Změna Matrixu, nebo výstupy Sdružení mikrobiologů, imunologů a statistiků.
autor: PV