Passer (Pro Prahu): TOP 09 neřeší návazné stavby Blanky, což způsobí dopravní kolaps

05.07.2014 21:38 | Zprávy

Firma ČKD poslala magistrátu dopis, kde píše, že jí Praha dluží za práce na Blance 500 milionů korun. Obává se i díky příkladu Metrostavu, že dluh bude narůstat a chce po magistrátu záruky.

Passer (Pro Prahu): TOP 09 neřeší návazné stavby Blanky, což způsobí dopravní kolaps
Foto: PRO PRAHU
Popisek: Lídr kandidátky politického hnutí PRO PRAHU pro komunální volby Zbyněk Passer

Podle Pro Prahu je chování Hudečka pouze mediální hrou, při které nejdříve vezme občany jako rukojmí a vytvoří problém, který později udatně vyřeší. Při této medializaci ale zapomněl na řešení návazných staveb, které jsou pro Blanku klíčové. Je to například příprava odbočovacích pruhů před tunelem Mrázovka, kde se už dnes tvoří kolony. Tunel se tak může stát po přestřihnutí pásky prakticky nedostupný z jednoho směru.

"Dnes už jen těžko najdeme viníka onoho zdražení blanky z původních 21 miliard na 36 a jediné, co můžeme teď chtít, je co nejrychlejší zprovoznění stavby. Pro Prahu má ale za to, že umělé problémy s Blankou pan primátor využívá pro osobní mediální publicitu," říká volební lídr Pro Prahu Zbyněk Passer. "

Doufáme, že se s ČKD nebude opakovat stejný scénář jako u Metrostavu. Pražané za stavbu zaplatili obrovské peníze a zaslouží si ji mít otevřenou nejpozději v září," dodává. "Podle dopravní komise Pro Prahu je zásadní chybou, že pan Hudeček absolutně neřeší návazné stavby tunelového komplexu Blanka," komentuje situaci předsedkyně Pro Prahu Petra Venturová.

"Osobně by mě zajímalo, jak daleko je například příprava odbočovacích pruhů před tunelem Mrázkovka ústícího na Radlickou ulici. Momentálně se tam tvoří ve špičkách kvůli absenci druhého pruhu kolony a nedovedu si představit situaci po otevření stavby." Po otevření tunelu se tak pravděpodobně zhorší dopravní situace na Smíchově, kudy se pokusí část řidičů kolony objet. Stejně tak se zhorší doprava v Praze 7 a není řešeno vyústění tunelu v Holešovičkách, regulace dopravy na Trojském mostě, a příprava a realizace kapacitního napojení na dálnici D8. "Blanka v současné podobě je jako ropovod, na jehož konci je namontována zahradní hadice, tedy úzké hrdlo" uzavírá celou věc Zbyněk Passer.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PRO PRAHU

Ing. Petr Beitl byl položen dotaz

Benešík (KDU-ČSL): Slováci jsou na tom v zastoupení lidí v mezinárodní politice lépe než my

Můžete mi vysvětlit, jak je to možné? To jste jako politici tak neschopní protlačit na vysoká místa politiky, kteří by hájili zájmy Česka? Ono to dost vysvětluje, proč podle mě na mezinárodní scéně zájmy nás Čechů vlastně nikdo pořádně nehájí, a proč se stáváme stále více bezvýznamnou zemí.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Kobza (SPD): Green Deal jako demagogie aktivistů

18:33 Kobza (SPD): Green Deal jako demagogie aktivistů

Komentář poslance SPD po sněmovní konferenci vědců, která zpochybnila teze o globálním oteplování zp…