Podle Pro Prahu je chování Hudečka pouze mediální hrou, při které nejdříve vezme občany jako rukojmí a vytvoří problém, který později udatně vyřeší. Při této medializaci ale zapomněl na řešení návazných staveb, které jsou pro Blanku klíčové. Je to například příprava odbočovacích pruhů před tunelem Mrázovka, kde se už dnes tvoří kolony. Tunel se tak může stát po přestřihnutí pásky prakticky nedostupný z jednoho směru.
"Dnes už jen těžko najdeme viníka onoho zdražení blanky z původních 21 miliard na 36 a jediné, co můžeme teď chtít, je co nejrychlejší zprovoznění stavby. Pro Prahu má ale za to, že umělé problémy s Blankou pan primátor využívá pro osobní mediální publicitu," říká volební lídr Pro Prahu Zbyněk Passer. "
Doufáme, že se s ČKD nebude opakovat stejný scénář jako u Metrostavu. Pražané za stavbu zaplatili obrovské peníze a zaslouží si ji mít otevřenou nejpozději v září," dodává. "Podle dopravní komise Pro Prahu je zásadní chybou, že pan Hudeček absolutně neřeší návazné stavby tunelového komplexu Blanka," komentuje situaci předsedkyně Pro Prahu Petra Venturová.
"Osobně by mě zajímalo, jak daleko je například příprava odbočovacích pruhů před tunelem Mrázkovka ústícího na Radlickou ulici. Momentálně se tam tvoří ve špičkách kvůli absenci druhého pruhu kolony a nedovedu si představit situaci po otevření stavby." Po otevření tunelu se tak pravděpodobně zhorší dopravní situace na Smíchově, kudy se pokusí část řidičů kolony objet. Stejně tak se zhorší doprava v Praze 7 a není řešeno vyústění tunelu v Holešovičkách, regulace dopravy na Trojském mostě, a příprava a realizace kapacitního napojení na dálnici D8. "Blanka v současné podobě je jako ropovod, na jehož konci je namontována zahradní hadice, tedy úzké hrdlo" uzavírá celou věc Zbyněk Passer.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PRO PRAHU