Město Olomouc společně s dopravním podnikem ji ještě během letošního jara přebuduje na zastávku vídeňského typu, jak ji známe například od Výstaviště Flora.
Na stavbu zastávky i protipovodňových opatření pak naváže doplnění zóny 30 v této lokalitě. Doprava na Masarykově třídě by tedy od prázdnin měla být výrazně klidnější.Stavební práce na tramvajové zastávce budou probíhat na úseku dlouhém 113,5 metru v prostoru mezi mostem přes Bystřici (M10) a stavbou protipovodňových opatření. „Právě probíhající stavby protipovodňových opatření a souvisejících uzavírek chceme využít k rekonstrukci tramvajové zastávky, tak aby vše bylo hotové v době, kdy budou dokončeny práce kolem mostu a koryta řeky,“ vysvětluje načasování stavby investiční náměstek primátora města Olomouce Martin Major.
Celkové náklady ve výši zhruba 23 milionů korun si rozdělí město a Dopravní podnik města Olomouce. Necelých 9 milionů korun zaplatí město za rekonstrukci vozovky, chodníků a vybudování samotné zastávky, zbývajících asi 14 milionů korun jsou potom náklady spojené s tramvajovou tratí včetně trolejí a trakčních sloupů, které uhradí dopravní podnik.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.