Děkuji za slovo, pane předsedo, vážený pane ministře, vážené kolegyně, kolegové.
Budu teď se chvilku zabývat tímto zákonem a věcmi, které jsme i řešili na hospodářském výboru, ale nakonec nebyly podpořeny. Budu možná trochu delší, nebude to tři minuty, to bohužel neslíbím. Je to těžká problematika, zkusím ji pomalinku vysvětlit.
První, co bych chtěl, chtěl bych poděkovat panu ministrovi, fakt to myslím vážně a upřímně, protože já jsem i díky úředníkům z ministerstva, kteří se mi věnovali, se posunul tam, kde jsem dnes s těmi pozměňovacími návrhy, aby to opravdu bylo napsáno tak, jak to má být správně, abych měl veškeré informace, které se týkají problematiky přetížení kamionů na našich komunikacích v ČR. Takže opravdu chci poděkovat.
Ta komunikace proběhla, byla i velice korektní. Myslím, že za mě ministerstvo dopravy je jedno z nejslušnějších ministerstev, které nám pomáhá ty věci dělat tak, aby byly správně.
První, co bych tady zmínil, ten zákon, je tam mnoho dobrých věcí, mně se velice líbí. Nicméně jednou věcí, která se neřešila, je právě problematika přetížených kamionů primárně. Já jenom, proč to vůbec řeším v této chvíli. My jsme to měli i na hospodářském výboru i podvýboru, kde pan ministr vystoupil, když ten zákon nám představoval, v nějakém časovém předstihu. My jsme tam právě řešili tu problematiku, že máme v ČR problém s kamiony. Pan ministr říkal, že nějaké věci budou řešit, a to i jsem pochopil, je v nějakém plánu. Byly dvě oblasti. První oblast byla předjíždění kamionů, druhá oblast potom přetížené kamiony, které ničí naše komunikace.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.