Vlastně všechno. S politickými “modely a modelkami” je to totiž stejné, jako s těmi na prádlo…
Americký výrobce spodního prádla v roce 2021 změnil svou strategii. Od štíhlých krásných modelek přešel k modelkám i obézním, nebo k vykastrovaným exmužům, zkrátka zvolil reklamu pod taktovkou nové ideologie… A pohořel… Když mu tržby spadly o tři miliardy amerických dolarů, pokorně se vrací k reklamě, která lahodí oku zákazníka. Zkrátka trhu neporučíš… poptávka vždy odvisí od kvality a inteligence nabídky.
Škoda, že to stále nechápou naše koaliční politické strany… Nabídly nám před dvěma lety své politické “modely a modelky”, ale dnes už víme, že tito muži a ženy z plakátů a billboardů totálně pohořeli. Zisk klesl této “vládní firmě”na pouhých 18 procent, a hlavní model z plakátu je dokonce nejhorší v oblíbenosti na světě.
Ano, poptávka skutečně, světe div se, odvisí od nabídky… A tady to byl rychlý pád… Jen ta sebereflexe je, narozdíl od managementu Victoria´s Secret, zatím nulová. Pořád nám umanutě vnucují na těch billboardech i v reklamě v tisku stále stejné, tedy ty neúspěšné, modely. A myslí si snad, že se s nimi vrátí k původním ziskům. Svatá prostoto…
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV