Zaslaná odpověď například vůbec nereagovala na mnou požadovaný Seznam statků, které zůstanou k dalšímu využití i po skončení obou akcí s upřesněním, kdo s nimi bude nakládat a kdo je bude spravovat. Na místo požadovaného vyčíslení celkových nákladů na akce Jižní Čechy olympijské a Olympijský park Rio-Lipno 2016, poskytnutých z rozpočtu Jihočeského kraje, doložil kraj pouze neúplný seznam faktur za cca 10 milionů korun.
Nevím, zda se tím někdo snaží skrýt nezpochybnitelný fakt, že kraj vydal neuvěřitelných 30 milionů korun z veřejných prostředků na mediální propagaci vedení Jihočeského kraje před krajskými volbami, ale ve mně tyto neúplné odpovědi pouze vzbudily celou řadu dalších otázek. Zajímá mne také, jakým způsobem byla tato „zakázka“ za 30 milionů zadána. Bylo opravdu možné vydat 30 milionů korun z veřejných peněz, aniž by na službu, kterou kraji poskytl Český olympijský výbor a Česká olympijská, a.s., tedy "poskytnutí mediálního prostoru u mediálních partnerů ČOV" (příloha č. 2 smlouvy – viz goo.gl/cGcdSg) bylo vypsáno řádné výběrové řízení? Kraj si totiž za téměř 30 milionů nekoupil právo užívat olympijské symboly, ale pouze inzertní prostor a přízeň mediálních domů pro prezentaci projektu "Jižní Čechy olympijské".
A sloužil tento inzertní prostor skutečně k podpoře sportu? Nešlo více o osobní mediální zviditelnění pana hejtmana a vedení Jihočeského kraje před blížícími se krajskými volbami?
Vedení kraje opravdu nepřišlo na lepší způsob, jak „inspirovat veřejnost ke sportu“? Nebylo by bývalo lepší přispět na rekonstrukce starších sportovních areálů v našem kraji a zajistit tak lepší podmínky pro sport na další desítky let?
Jiří Švec
kandidát na hejtmana za koalici PRO JIŽNÍ ČECHY
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV