V těchto dnech nás překvapil reklamními poutači na lampách veřejného osvětlení po celé Praze. Můžeme se dočíst, co vše Hudeček pro nás udělal. Prý je to jen inventura všeho, co pod jeho vedením pražská radnice vylepšila. Tak trochu mě mrzí, že primátor nepřiznává, co vše radnice nedodržela, jak některé kauzy, včetně jeho vlastní, poškozují pověst hlavního města České republiky. Tato skvělá reklamní kampaň před podzimními komunálními volbami podle Hudečka není kampaní, pouze bilancí pražského magistrátu. Jen tak náhodou vyšla téměř před komunálními volbami. Co se týče ceny, prý je únosná, něco málo přes 300 tisíc.
Jenže z mnohých pražských obvodů zaznívají hlasy, že chybí peníze na sekání trávy, kde majitelem pozemků je hlavní město Praha, že škola marně žádá o úpravy školního hřiště a výčet by mohl jistě pokračovat. Pro primátora je 300 tisíc suma zanedbatelná, pro mnohé občany naprosto hvězdná. Možná by bylo dobré vzpomenout si na staré české přísloví, že „samochvála smrdí“ a počkat, až pražský magistrát pochválí sami občané.
Ing. Miloslava Vostrá, místopředsedkyně ÚV KSČM
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: KSČM