Není to poprvé, co Fialova vláda platí miliony za reklamní kampaň, kterou chce komunikovat svá opatření.
A není ani první vládou, která se k tomu uchyluje. Špidlova vláda platila reklamní prostor na podporu vstupu do Evropské unie, za Nečasovy vlády zase vznikl spot s hercem Janem Antonínem Duchoslavem, propagující důchodovou reformu.
V roce 2022 si Fialova vláda zaplatila z veřejných prostředků mediální prostor pro akci Deštník proti drahotě. Mediální kampaň měla původně stát třicet milionů korun, nakonec byla vysoutěžena částka 24,5 milionu. Například web Forum 24 inkasoval za reklamu na vládní deštník 196 tisíc korun, vydavatelství Czech News Center (Blesk, Reflex a další časopisy a weby) dohromady přes 600 tisíc.
Letošní kampaň MPSV na snižování valorizačního vzorce a zpřísňování podmínek odchodu do důchodu má být sjednocena vizuálem skládačky puzzle.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Jakub Vosáhlo