Možná si vzpomínáte na kauzu okolo vánočního kapra, kdy v roce 2021 zkoušela Komerční banka přes sérii videí vychovávat české občany k udržitelnějším Vánocům. Například tím, že by balili dárky do obyčejného balicího papíru nebo by si třeba odpustili právě klasické štědrovečerní jídlo. „Kdyby třeba jen část z nás vyzkoušela nějakou jinou variantu, třeba jenom jednou, na zkoušku, během jednoho dne, jednoho večera by se snížila uhlíková stopa o pořádný kus,“ slibovala tehdy influencerka Lucie Zelenková, oslovená Komerční bankou. Akce se, velice mírně řečeno, nesetkala s pochopením.
Nicméně ze stránek Komerční banky je možné zjistit, že se nejedná o něco výjimečného. Vychovávání má KB ve své prezentaci začleněno velmi pevně.
„Vytváříme tlak“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Karel Šebesta