O kauze informuje on-line deník Týden.cz, který přináší i konkrétní zkušenosti některých zákazníků portálu Nebeslev.cz. "Měl jsem u nich objednané zboží od dodavatele Beautydepot. Mělo to být doručeno do patnácti dní. Po dvou měsících čekání mi to přišlo divné," popsal své zážitky Petr.
Poté, co se snažil komunikovat a nedostávalo se mu mnoha vstřícných odpovědí, se rozhodl objednávky zrušit a zažádat o vrácení peněz. To mu společnost přislíbila s měsíční lhůtou. Nakonec teprve po několika urgencích své peníze dostal zpět, a to až po čtyřech měsících.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: adr