Na kampaň prezidentských kandidátů lze pohlížet dvěma způsoby. Jednak zda je zvládnuta profesionálně z hlediska propagačního a marketingového, a také, jak má kdo z uchazečů podchycené novináře a zajištěnu vlídnost médií. „Nejlépe má média podchycena tým pana Fischera. S výjimkou jednoho nebo dvou výstupů je prezentován v médiích výrazně v kladných souvislostech, až je to samozřejmě nápadné. Když na všechny ostatní vypadávají kostlivci ze skříně a jen na něj ne, tak je to přinejmenším zvláštní,“ říká pro ParlamentníListy.cz mediální odborník Petr Žantovský.
To je podle něj práce týmu, který je zjevně velice dobře sestaven a připraven. Z hlediska propagačního a marketingového hodnotí nejvýše Miloše Zemana a Vladimíra Dlouhého. „Tradičně je mediálně nejzajímavější Zeman,“ souhlasí Jiří Mikeš z katedry komerčních komunikací VŠE v Praze. „Nejlépe vystupuje Schwarzenberg, protože ten mluví, jak myslí. Nemlží, a to lidé ocení. Zvlášť mladí lidé, což je paradox, protože on je z prezidentských kandidátů nejstarší, ale myslím, že mladí ho budou volit,“ uvádí pro Parlamentnílisty.cz Jiří Mikeš.
Od prezidentského kandidáta se názory a postoje očekávají

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Jiří Hroník