Jiří Paroubek si ve svých slovech a gestech protiřečí. Hejtmanka Jana Vaňhová naopak se svými „spravedlivými reformami“ prošla posouzením filologa v marketingu na výbornou. Kritiky se dočkal obsah obrazové reklamy s celostátním podtextem proti nezadlužování, kterou se i na severu prezentuje TOP 09 s ministrem, za jehož vedení přitom narostl státní dluh jako za nikoho dříve.
Největší inspirace? Romská komunita
Už to není rebelie a xenofobie jako před lety, kdy sociální demokrat Karel Novotný musel stáhnout své texty, v nichž říkal, že by člověk neměl být zklamaný z toho, že je ve svém státě národnostní většinou. Rok 2012 je v severní části republiky mnohem více otevřený k výrazům jako menšina, Romové, cikán.
Severočeši.cz postavili k silnicím billboardy „I cikán je člověk. Musí se vzdělávat a pracovat“ nebo „Změnou legislativy zatočíme s nepřizpůsobivými sousedy“.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Lucie Bartoš