Negativní kampaň zasáhla i blížící se prezidentské volby. Na mnoha místech v republice jsou dnes k vidění billboardy namířené proti kandidatuře Jana Fischera na Hrad, na nichž je expremiér vyobrazen před Pražským hradem se slovy: „Ti nejschopnější byli v KSČ“. Snahou iniciátorů této antikampaně je tak upozornit na jeho členství v komunistické straně v letech 1980-1989.
Zakázka od tajemného klienta
Server Týden.cz minulý týden uveřejnil informaci o tom, že zadavatelem zakázky na kampaň proti Fischerovi je grafické studio Sprinter, jehož jednatelem je ekonom Balbínovy poetické strany Petr Borka. Ten ParlamentnímListům.cz řekl, že šlo o zakázku klienta, jehož jméno nemůže prozradit.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Petr Kupka