Charitativní sbírka probíhá na mikrostránce společnosti DPD www.acehosevzdatevy.cz, kde Jakub Kohák názorně ukazuje, jak aplikace funguje v praxi.
„Principem kampaně je přimět naše zákazníky, aby se v čase předvánočních nákupů vzdali drobnosti ve prospěch druhých,“ vysvětluje hlavní myšlenku sbírky Ondřej Vaňha, obchodní a marketingový ředitel společnosti DPD CZ a dodává: „Pro většinu z nás je předvánoční čas dobou shonu a stresu, ale také obdobím, kdy bychom rádi pomohli ostatním. Proto se naše společnost snaží podpořit všechny zájemce o pomoc a co nejvíc jim příspěvek usnadnit.“ Novinkou v letošním roce je možnost darovat pohodlně i prostřednictvím online platby. V aplikaci navíc uživatel okamžitě uvidí, jak peníze ušetřené třeba za kávu, časopis, zákusek nebo nové boty mohou pomoci a co si daná organizace za takovou částku pořídí.
Cílem kampaně, která bude probíhat od 10. listopadu až do konce tohoto roku, je vybrat co nejvíce peněz na aktivity dvou neziskových organizací. Nadační fond Českého rozhlasu Světluška podporuje společnost DPD již od jeho vzniku. Letos se tedy do aktivit v rámci tohoto projektu, jehož posláním je usnadnit život dětem a dospělým s těžkým zrakovým postižením, zapojila již po dvanácté. Dále je pomoc určena společnosti Arkadie, která svou činností podporuje důstojný a plnohodnotný život osob se zdravotním znevýhodněním. Reklamní kampaň bude podpořena formou online spotů a bannerů na mediálních serverech Heureka.cz, iDNES.cz, YouTube.com, v reklamní síti Google a na serverech podporující RTB. Kampaň bude taky komunikována na sociálních sítích.
Společnost DPD denně přepraví na 2,5 milionu zásilek, čímž si vydobyla globální vedoucí postavení v poskytování zásilkových a expresních služeb. Společnost disponuje nejefektivnější logistickou sítí v Evropě a doručuje do 230 zemí světa. Zákazníci mohou vybírat z rozsáhlé nabídky vnitrostátních i mezinárodních zásilkových a expresních služeb, a to jak pro obchodní, tak spotřebitelské účely. Ve více než 800 lokalitách pracuje celkem 24 tisíc zaměstnanců a přepravu zajišťuje 18 tisíc vozů. Vlastníkem většinového podílu (83,32 %) je GeoPost Group, dceřiná společnost francouzské skupiny La Poste. Díky konsolidovanému obratu ve výši 4,4 mld. eur v roce 2013 se GeoPost stal druhým největším poskytovatelem expresních zásilkových služeb v Evropě. Společnost GeoPost přepraví ročně po celém světě 814 milionů zásilek. Provozuje 830 uzlů a dep s vozovým parkem čítajícím 26 tisíc vozidel, jež pokrývají 230 zemí a území. Ve společnosti je zaměstnáno 22 tisíc zaměstnanců ze 40 různých států, kteří se věnují 310 tisícům zákazníků. V České republice společnost působí od roku 1994 jako Direct Parcel Distribution CZ s.r.o. Počátkem roku 1995 se stala plnohodnotným členem mezinárodní sítě DPD.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva