Firmy se také obávají nenávratnosti své investice. Zjistil to výzkum, který pro Asociaci malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR) uskutečnila v únoru na vzorku 255 firem do 250 zaměstnanců agentura Ipsos.
Zároveň ale téměř pětina firem neví, co si pod pojmem „chytrá řešení“ představit. „Poukazuje to na absenci širší osvěty, ale i zběsilé terminologické tempo, které zejména segment menších firem není často schopen pojmout,“ podotýká místopředsedkyně AMSP ČR Pavla Břečková.
Nejčastěji využívanými chytrými řešeními jsou podle výzkumu software a IT technologie. Nejvíce známými chytrými řešeními jsou systémy nahrazující papírové dokumenty, BankID a chytré ovládání. Devět z deseti firem udává, že je s těmito řešeními obeznámeno. Zároveň se firmy chystají implementovat chytrý monitoring energií.
Pokud firmy plánují zavedení chytrých řešení, tak spíše výhledově. V následujících 12 měsících plánují nejvíce chytrý monitoring majetku.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva