Dámy se potkaly v nádherném prostředí jihomoravského Chateau de Frontiere a šlo o skutečně výrazné osobnosti českého byznysu. Pozvání prezidentky asociace Kateřiny Haring přijala například Radka Prokopová, výkonná ředitelka společnosti Alca plast nebo Věra Komárová, spolumajitelka Dermacolu. Všechny tři dámy spojuje nejen to, že podle časopisu Forbes patří mezi nejvlivnější ženy Česka, ale jsou také ukázkou toho, že velký byznys nemusí být jen doménou mužů. Setkání se zúčastnila celá řada úspěšných a inspirativních žen, které se v rámci ČMAPM společně podílí na vytváření etického byznysového prostředí v ČR a představují významný hlas žen – podnikatelek a manažerek.
Členky Českomoravské asociace podnikatelek a manažerek se sešly na zámečku Chateau de Frontiere
Akci podpořila značka Veuve Clicquot a její zapojení bylo více než symbolické. Na vytvoření světově proslulého domu Champagne se totiž nejvíce podílela Barbe-Nicole Ponsardin, tedy Madame - nebo chcete-li -Veuve (vdova) Clicquot. Ta po smrti manžela převzala vedení podniku a svými vynálezy a nápady významně ovlivnila historii tohoto slavného moku. Její inovací bylo například vůbec první Vintage Champagne, stejně jako Champagne Rosé, vytvořené metodou assemblage. V roce 1814 dokonce překonala embargo a stala se dodavatelkou šampaňského pro ruský Sankt Peterburg. Tyto a mnohé další zajímavosti se dámy dozvěděly od ambasadorky značky Veuve Clicquot Markéty Zázvorkové, která šampaňské Veuve Clicquot skvěle spárovala s degustačním menu šéfkuchaře restaurace ESSENS Otty Vašáka.
Pozvání prezidentky ČMAPM Kateřiny Haring přijala také ředitelka firmy Alca Plast Radka Prokopová
„Tento večer je právě tím večerem, kdy ženy sdílením svých zkušeností v nevázané a nenucené formě se více utvrzují, že jejich rozhodnutí pro dráhu podnikatelky má smysl,“ říká Kateřina Haring, prezidentka ČMAPM a dodává: „ Předáváním si cenných zkušeností, sdílením aktuálních informací a navazováním nových přátelství tak ženy cítí, že na to nejsou samy, že překážky v byznyse jsou jen další cenná zkušenost a jak je důležité mít i zázemí v podobě asociace. Tím se utvrzujeme v tom, že naše motto „Pomáháme ženám podnikat a růst“ má smysl.“
Od ambasadorky značky Veuve Cliquot Markéty Zázvorkové se dámy dozvěděly řadu zajímavých informací
Viceprezidentka asociace Romana Kurucová doplňuje: „ Potenciál aktivit ČMAPM dokazuje nejen 25 výročí od vzniku, ale i spousta dalších skvělých projektů na podporu podnikání žen, jako např. ChooseWOMEN nebo ŽENY 50+. V průběhu léta chystáme také řadu akcí v Levandulovém údolí a na začátku října by měla proběhnout mezinárodní konference Business Connects Women.“
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva