Barrandov má show od Fremantlu

15.08.2016 12:04 | Zprávy

Televizní skupina Barrandov, která za poslední rok zdvojnásobila svůj podíl na trhu sledovanosti, získala od britské produkční společnosti Fremantle Media exkluzivní práva na vysílání soutěžního pořadu Who knew?

Barrandov má show od Fremantlu
Foto: red
Popisek: TV Barrandov

Televizní skupina Barrandov uzavřela smlouvu s mezinárodně významnou produkční společností Fremantle Media.  Díky nové dohodě se tato televizní skupina dostane k prémiovému obsahu, jenž by jí měl pomoci v dalším růstu, který deklaroval již v únoru předseda představenstva společností Barrandov Televizní Studio a Empresa Media Jaromír Soukup. „Při podpisu smlouvy o vstupu čínské společnosti CEFC do televize Barrandov jsem jasně řekl, že příliv investic bude znamenat naši vyšší aktivitu na trhu. Letos jsme dotočili několik vlastních seriálů s velmi dobrým hereckým obsazením, jako je třeba Doktorka Kellerová a nyní investujeme i do televizní zábavy. Velmi si vážím i toho, že nám společnost Fremantle Media dala při výběru formátů přednost před ostatními televizemi,“ uvedl tento týden Jaromír Soukup.

První z formátů, který skupina TV Barrandov pustí, má v originálu název Who knew?, a vždy se v něm utkávají dvě soutěžní družstva, jejichž úkolem je zodpovídat řadu netradičních otázek. Na obrazovkách televize Barrandov by se nová show podle výkonného ředitele Františka Borovského měla objevit co nejdříve. Originál pořadu vznikl v německé pobočce Fremantlu, vysílala ho např. německá televize ARD pod názvem Wer weiss denn sowas? Letos na jaře zařadila pořad s úspěchem do svého vysílání také slovenská televize Markíza pod názvem Dobre vedieť!

Spolupráce skupiny Barrandov a Fremantlu se bude týkat i dalších pořadů. „Kromě této novinky přineseme divákům Barrandova také novou denní show a další zábavný pořad určený do hlavního vysílacího času. Spolupráce se společností Fremantle Media nám zaručuje přístup k novým a úspěšným formátům, které podpoří růst sledovanosti Skupiny Barrandov,“ uvedl Borovský.

Fremantle Media stojí za řadou úspěšných televizních show dosahujících rekordů v televizní sledovanosti po celém světě. Z jejich dílny pochází např. pěvecká talentová show Pop Idol, u nás vysílaná jako Česko Slovenská Superstar, X Factor či třeba Pět proti Pěti.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: komerční tisková zpráva

Ing. Radim Fiala byl položen dotaz

Myslíte, že za to, že EU zaostává může Euro?

Mě přijde, že jsou to spíš neustálé zákazy a byrokracie, kterou si sama EU podřezává pod sebou větev. Na druhou stranu, jestli má někdo konkurovat třeba USA nebo Číně, nemyslím si, že to může být jeden stát v Evropě, a že EU má svůj smysl, jen se musí vzpamatovat a začít dělat politiku jinak

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Lesy ČR: Všechny smlouvy z letošního lesnického tendru jsou uzavřené

22:08 Lesy ČR: Všechny smlouvy z letošního lesnického tendru jsou uzavřené

Celkem dvanáct smluv, které vzešly z letošního lesnického tendru, jsou s dodavateli prací a služeb v…