Do vysokostěnných vozů řady Eas byly naloženy staré vytěžené blokové žlábkové kolejnice z rekonstruované tramvajové tratě Otakarova – Minská a z oplenových dvojic řady Scmms byly naopak na stejnou stavbu dovezeny nové stojinové bezžlábkové kolejnice, připravené k použití na zatravněném tělese z betonových pražců. Vytěžené kolejnice naložené do pěti Easů byly následně odeslány ke zpracovatelům kovového odpadu.
Tramvajová trať na Vršovické třídě je rekonstruována od soboty 3. října a postup prací závisí především na klimatických podmínkách přicházejícího podzimu. Na jaře příštího roku by pak měla následovat obdobná rekonstrukce návazného úseku Koh-i-noor – Kubánské náměstí a věříme, že ČD Cargo bude opět přitom.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva