ČEZ Prodej: Střešní fotovoltaika rychleji. Digitalizujeme nabídku a zkracujeme vyřízení objednávky

18.01.2023 12:18 | Komerční článek

Nová aplikace digitalizuje objednávku a zkracuje její vyřízení, aby zákazník mohl využívat výhod technologií co nejdříve. Aplikace doporučuje vhodné kombinace a má přístup k „chytrému katalogu“, který má informace o aktuální dostupnosti jednotlivých komponent, tak aby zákazník nemusel zbytečně čekat. Zákazník si vybírá z 50 optimálně nastavených základních balíčků, objednávku pak může ještě upřesnit dle individuálních požadavků.

ČEZ Prodej: Střešní fotovoltaika rychleji. Digitalizujeme nabídku a zkracujeme vyřízení objednávky
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

České domácnosti bojující s energetickou krizí mají k dispozici další nástroj pro rychlejší a efektivnější instalaci fotovoltaik, tepelných čerpadel a dalších řešení posilujících energetickou nezávislost. Systém zvládne všechny kroky od objednávky přes kalkulaci nabídky až po uzavření smlouvy. Novou aplikaci používají jak pracovníci obsluhy call centra a zákaznických center, kteří sestavují základní nabídku, tak specialisté, kteří s návštěvníkem přímo na místě ladí finální detaily smlouvy. Aplikace sama doporučuje vhodné kombinace a poskytuje aktuální informace o dostupnosti a času dodání jednotlivých komponent instalace, takže zákazník může podepsat smlouvu s technikem přímo doma hned po vyplnění finální nabídky.

Běžná domácí fotovoltaika s příslušenstvím včetně baterie se skládá z více než 40 hlavních komponent. Ani sebelepší obchodní zástupce nestihne jejich správné poskládání a vytvoření nabídky tak rychle jako chytrá aplikace, který k rychlejšímu odbavení objednávek nasadila společnost ČEZ Prodej. Nový katalog umožňuje každému zákazníkovi ve spolupráci s obsluhou připravit „ve stylu Lego“ solární elektrárnu na míru pro svou střechu.

„Zájem domácností o střešní fotovoltaiku je skutečně obrovský. Počet instalací ČEZ Prodej vyskočil za dva roky na šestinásobek. Trend je jasný a v letošním roce nás čeká další výrazný růst. Chceme uspokojit co největší počet zákazníků. Maximálně proto navyšujeme počty instalačních firem a našich specialistů v terénu, otevíráme nové regionální pobočky pro naše techniky. Dalším důležitým krokem je digitalizace co největší části celého procesu nabídky. Připravili jsme tak chytrý katalog, díky kterému v reálném čase všichni naši pracovníci vidí, které komponenty jsou k dispozici, a aplikaci umožňující zrychlení a zjednodušení podepsání smlouvy zákazníkem,“ říká generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: komerční tisková zpráva

Ing. Jaroslav Chalupský byl položen dotaz

Stát

Pane senátore, vy tvrdíte, že se stát chová k soukromému sektoru jako otrokář. Souhlasíte se mnou i v tom, že tato vláda nechává na holičkách úplně všechny? Od zaměstnanců až po živnostníky? Vždyť co pro ně udělala dobrého. Nic. Lidé jen chudnou a pracovní život jim tato vláda jen komplikuje - např....

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Fakultní nemocnice u sv. Anny v Brně restartovala program robotické chirurgie

19:28 Fakultní nemocnice u sv. Anny v Brně restartovala program robotické chirurgie

Fakultní nemocnice u sv. Anny v Brně byla jedním z prvních pracovišť provozujících robotickou chirur…