ČEZ Business Club je nový benefitní program, díky němuž mohou firemní zákazníci ČEZ Prodej kromě cenově atraktivní dodávky elektřiny a plynu čerpat také výhody u řady zajímavých partnerů Skupiny ČEZ. Mezi partnerskými subjekty jsou zejména společnosti, jejichž zvýhodněné produkty a služby může využít každá firma a generovat tak významnou investiční nebo provozní úsporu. Příkladem můžeme uvést prodejce pohonných hmot, automobilů, nábytkářské firmy, nechybí ani poskytovatelé IT a telekomunikačních služeb či obchodníci s vytápěcí a klimatizační technikou.
„Cílem programu je nabídnout firemním zákazníkům další přidanou hodnotu, ušetřit jejich náklady v případě investiční potřeby, snížit jim jejich provozní náklady a být tak plnohodnotným partnerem pro jejich podnikání. V tuto chvíli spolupracujeme se sedmnácti subjekty, ale chceme, aby se seznam ověřených partnerských společností a tedy i exkluzivních výhod nadále rozrůstal. Benefity čerpá majitel karty primárně pro potřebu své firmy, může však jejím prostřednictvím i například poděkovat svým zaměstnancům,“ řekl k programu Alan Svoboda, ředitel divize ČEZ obchod.
Firemní zákazník může čerpat výhody u rostoucího seznamu partnerů programu po předložení zákaznické karty. Tu obdrží klienti společnosti ČEZ Prodej od svého obchodního zástupce. Členství v ČEZ Business Clubu je platné po dobu trvání smlouvy s ČEZ Prodej a nenese s sebou žádné poplatky ani vícenáklady.
„Velmi oceňuji nabídku ČEZ Prodej stát se partnerem benefitního programu pro firmy. Dává mi to smysl, protože tak budu moci nabídnout své služby s atraktivní cenou všem firemním zákazníkům Skupiny ČEZ,“uvedl k nabídce jeden z firemních zákazníků ČEZ Prodej a zároveň partner ČEZ Business Clubu.
Více informací o programu je k dispozici na internetové stránce: www.cez.cz/businessclub.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: ČEZ