„Lidé často na servis kotle zapomínají nebo ho odkládají. Důvody nejsou finanční, ale prostě si na to těžko nacházejí čas. Zákon schválnosti pak spočívá v tom, že se kotel obvykle rozbije v zimě během těch největších mrazů a pak je těžké shánět opraváře,“ říká generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec.
Velkou výhodou služby ČEZ SERVIS VYTÁPĚNÍ je to, že ČEZ za zákazníky hlídá veškeré termíny a automaticky dává vědět, že je čas na další kontrolu. Veškeré dokumenty a termíny plánovaných servisů jsou zákazníkům navíc přehledně dostupné v naší webové a mobilní aplikaci ČEZ ON-LINE. Protokoly o provedeném servisu a kontrole spalinové cesty navíc archivujeme a jsou zákazníkovi kdykoliv k dispozici. Nehrozí tak, že by je zákazníci ztratili nebo založili.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva