ČEZ spustil službu Servis vytápění. Rozšiřuje tak doplňkové služby

30.05.2018 13:06 | Zprávy

ČEZ SERVIS VYTÁPĚNÍ je služba, která se kompletně postará o plynový kotel zákazníka. A to jak v podobě jednorázového každoročního servisu plynového kotle a kontroly spalinové cesty, tak i asistenčních služeb pro domácnost s nonstop linkou pro hlášení poruch. ČEZ v případě havárie navíc zajistí kvalifikovaného opraváře. Zákazníci se tak nemusejí o servis kotle vůbec starat.

ČEZ spustil službu Servis vytápění. Rozšiřuje tak doplňkové služby
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

„Lidé často na servis kotle zapomínají nebo ho odkládají. Důvody nejsou finanční, ale prostě si na to těžko nacházejí čas. Zákon schválnosti pak spočívá v tom, že se kotel obvykle rozbije v zimě během těch největších mrazů a pak je těžké shánět opraváře,“ říká generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec.

Velkou výhodou služby ČEZ SERVIS VYTÁPĚNÍ je to, že ČEZ za zákazníky hlídá veškeré termíny a automaticky dává vědět, že je čas na další kontrolu. Veškeré dokumenty a termíny plánovaných servisů jsou zákazníkům navíc přehledně dostupné v naší webové a mobilní aplikaci ČEZ ON-LINE. Protokoly o provedeném servisu a kontrole spalinové cesty navíc archivujeme a jsou zákazníkovi kdykoliv k dispozici. Nehrozí tak, že by je zákazníci ztratili nebo založili.

Pravidelný servis kotle a kontrola spalinových cest nejen předcházejí nejčastějším poruchám, ale také prodlužují jeho životnost a pomáhají dlouhodobě udržovat maximální účinnost kotle, čímž snižují náklady na energie. Neméně důležitá je i bezpečnost kotle a spalinových cest. Největším rizikem špatně seřízeného plynového kotle je unikání oxidu uhelnatého, který může zapříčinit i otravu. Pravidelný servis a kontrola také předcházejí požárům a vyžadují je pojišťovny.

„Službu jsme pilotně testovali v některých částech republiky a zákazníci nejvíc oceňovali její kompletnost. Líbí se jim, že zajišťujeme jak pravidelný každoroční servis kotle, tak i kontrolujeme spalinové cesty,“ říká Jiří Pěsta, ředitel pro nekomoditní služby v ČEZ Prodej. „Pokud by přesto došlo k poruše, obstaráme okamžitě kvalifikovaného opraváře. I mně samotnému taková služba na trhu chyběla. Z vlastní zkušenosti vím, jak je těžké někdy dobrého opraváře rychle sehnat.“

V případě nečekané havárie se zákazníci mohou nepřetržitě 24 hodin denně 7 dní v týdnu obrátit na nonstop telefonní linku 371 100 333. Součástí balíčku ČEZ SERVIS VYTÁPĚNÍ je plnění do výše 5000 korun na jednotlivou pojistnou událost.

Balíček ČEZ SERVIS VYTÁPĚNÍ doplňuje ostatní služby ČEZ týkající se vytápění. Zákazníci tak mohou získat vše od jednoho dodavatele. ČEZ zákazníkům pomáhá s výběrem vhodného kotle či jiných zdrojů vytápění, jejich instalací i vyřízením žádosti o dotaci. Společně s dodávkou komodit tak ČEZ zajišťuje veškeré služby týkající se topení v domácnostech. Více informací naleznete ZDE

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Patrik Nacher byl položen dotaz

Odvolání Hřiba

Pane Nachere, nemyslíte, že už je opravdu na čase odvolat Hřiba? Sice jste v opozici, ale podle mě by se k vám přidal i někdo z koalice, a pokud ne, tak se jen potvrdí, že takovým lidem jde jen o korýtko, protože je více než jasné, že je Hřib totálně nekompetentní a navíc nedůvěryhodný a dost možná ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

DPP: Blíží se rekonstrukce stanic metra Českomoravská a Pankrác

11:14 DPP: Blíží se rekonstrukce stanic metra Českomoravská a Pankrác

Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) finišuje s přípravnými pracemi na kompletní modernizaci stanic me…