Se složitými otázkami kolem energetické legislativy se potýkají domácnosti, firmy i živnostníci. Poradenství může pomoci například firmám, které jsou v insolvenci, konkurzu či likvidaci, stejně tak mohou specialisté ČEZ poradit s energetickou legislativou i jejich věřitelům. „Náš tým odborníků je připraven odpovědět na specifické otázky, na něž by i dobře proškolená zákaznická obsluha energetické společnosti těžko hledala odpověď,“ vysvětlil Pavel Cyrani, ředitel divize obchod a strategie Skupiny ČEZ.
Legislativní konzultace poskytuje Skupina ČEZ svým zákazníkům zdarma. V případě, že stálá obsluha na jakémkoli prodejním nebo servisním místě ČEZ nebude znát odpověď na zákazníkův dotaz, předá jej specializovanému týmu a ten odpověď zákazníkovi doručí. Taková pomoc může být potřebná například při nejasnostech v právních náležitostech změny dodavatele nebo posouzení výhod a rizik smlouvy se stávajícím dodavatelem při elektronických aukcích. Zákazníci mohou využít poradenství i v situaci, kdy byl vyplacen přeplatek po zemřelém na základě čestného prohlášení, následně proběhlo dědické řízení, jehož výsledek nebyl v souladu s čestným prohlášením, a dědici nejsou schopni se domluvit.
Speciální poradenství je jedním z mnoha opatření, která letos ČEZ zavedl v rámci zvyšování zákaznické spokojenosti. „Od začátku letošního roku jsme postupně zavedli zhruba tři desítky opatření, která vyplynula z přání zákazníků,“ uvádí Pavel Cyrani. Nedávno například společnost spustila mobilní aplikaci ČEZ ON-LINE, takže mají zákazníci ČEZ Prodej kdekoli a kdykoli přehled o odběru elektřiny nebo plynu a mají přístup k informacím o svých fakturách a platbách přímo v mobilu. ČEZ také zdarma nad rámec zákonem dané oznamovací povinnosti upozorňuje své zákazníky na plánované odstávky elektřiny SMS zprávou nebo e-mailem.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: ČEZ