Call centra ČEZ Prodej telefonicky obsloužila za posledních sedm dnů 84 568 zákazníků

14.10.2022 18:47 | Komerční článek

Číslo týdne

Call centra ČEZ Prodej telefonicky obsloužila za posledních sedm dnů 84 568 zákazníků
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

V těchto dnech řeší operátoři call center ČEZ Prodej dvojnásobek požadavků oproti běžnému provozu. Od pátku 7. 10. do čtvrtka 13. 10. odbavili telefonisté více než 84 tisíc hovorů. Průměrně tak na jeden den včetně víkendu připadalo 12 081 obsloužených zákazníků.

Vůbec nejrušnější bylo s 20 983 volajícími pondělí. Zákazníci volají zejména kvůli úspornému tarifu – zajímají se o nastavení záloh, SIPO a trvalých příkazů. Ozývají se také zákazníci, co chtějí přejít k ČEZ od dodavatelů, kteří jim nutí spotové ceníky.

V neposlední řadě telefonují i klienti společností, které nemají call centra, a tak se tito klienti obracejí na ČEZ Prodej s prosbou o radu.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: komerční tisková zpráva

Ing. Aleš Juchelka byl položen dotaz

Neutíkáte od problému?

Na vyřešení důchodové reformy jste měli dost času, když jste byli ve vládě, a to i ještě před covidem. Nepřišli jste s ničím a teď o ní nechcete ani s koalicí jednat, ale jak chcete i do budoucna prosadit nějakou zásadní reformu, když už teď se zdají jednání ve slepé uličce? Já mám obavu, že se jako...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Jihočeský kraj: Víza zavádět nebudeme, je to fáma

19:02 Jihočeský kraj: Víza zavádět nebudeme, je to fáma

Zavedení vízové povinnosti pro vstup do jižních Čech je fáma. Tato spekulace se objevila v souvislos…