Česká firma získala nejvyšší ocenění na mezinárodní designové soutěži

12.11.2012 14:10 | Zprávy

Česká společnost STORY DESIGN z Litomyšle na Svitavsku bodovala v prestižní evropské soutěži POPAI Europe Awards 2012.

Česká firma získala nejvyšší ocenění na mezinárodní designové soutěži
Foto: STORY DESIGN
Popisek: STORY DESIGN

Sto šedesáti členná odborná porota hodnotila přes tři sta ukázek reklamních a marketingových produktů z oblasti komunikace v prodejních místech, architektury, vybavení prodejen a digitálních médií. Česká firma získala dvě ocenění - první místo, tedy zlatého indiána, za prodejní stojan pro sportovní boty Reebok a druhé místo, tedy stříbrného indiána, za prodejní stojan Bosch na kuchyňské spotřebiče.

Prodejní stojany ocenili vedle odborníků také samotní prodejci

Jednou ze čtyřiačtyřiceti soutěžních kategorií je kategorie Textil, móda, sport. Právě v této oblasti bodoval stojan na sportovní boty z dílny české firmy. „Naše technické řešení spočívá ve skládání stojanu z jednotlivých modulů, kde je využito kovové konstrukce, polstrování, grafiky aplikované polepem. Po vývoji prvního prototypu jsme na stojanu dělali pouze drobné korekce, poté byla spuštěna výroba série dvou set kusů s cílovým umístěním na ruském trhu,“ popisuje Filip Brýdl ze společnosti STORY DESIGN.

V kategorii Domácí potřeby byl udělen stříbrný indián za stojan na kuchyňské spotřebiče, který byl určen pro francouzský trh a byl prodejci značky Bosch velmi vyhledávaný.  „Brief zadavatele byl detailní a velmi dobře se nám s ním jako tvůrcům pracovalo,“ uvedl ke spolupráci s francouzským klientem Jakub Tmej ze společnosti STORY DESIGN. Konstrukce stojanu je vytvořena z lakovaného plechu. Atraktivnost stojanu zvyšuje využití LED diod k prosvícení loga a také prosvícení skleněných polic do hrany i podsvícení podstavy.

Český design je v zahraničí uznávaný

Společnost STORY DESIGN se soutěže POPAI  Europe Awards poprvé zúčastnila před deseti lety jako první firma z postkomunistických zemí. Odvezli si hned nejvyšší ocenění za designovou řadu POP prvků pro předplacené karty Go od Eurotel. Tento úspěch otevřel bránu českým firmám mezi světové výrobce reklamních a marketingových produktů v místě prodeje.

Vysvětlení zkratky

POP (point of purchase) nebo POS (point of sale) – místo prodeje

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Jana Krutáková byl položen dotaz

Jak bude to zálohování fungovat v praxi? A je to už definitivní věc?

Dobrý den, to budu muset pet lahve nebo plechovky vracet v původním stavu, tzn. nesešlapané apod.? Někdo tvrdí, že budou muset dokonce mít i etiketu. To jako fakt? Proč se ptám na tu deformaci, jestli je to tak, tak nevím, kde je mám skladovat a vůbec mi celý ten systém záloh přijde nesmysl. Podle m...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Celní správa: Zadržené zboží na tržnicích v hodnotě téměř 32 milionů korun

22:28 Celní správa: Zadržené zboží na tržnicích v hodnotě téměř 32 milionů korun

Karlovarští celníci zajistili od začátku září na tržnicích ve svém regionu zboží podezřelé z porušen…