Místo původních 8 hodin nyní muži a ženy v dodávkách u 58 okrsků hlavního města doručují objednané zásilky o polovinu delší dobu. Tímto krokem se chce Česká pošta ještě více přiblížit svým klientům, zlepšit využití vozového parku, zvýšit produktivitu a kvalitu doručení balíků a snížit provozní náklady.
„Prodloužením doručovací doby bychom rádi snížili počet nezastižených klientů, zvýšili produktivitu z aktuálních 100 balíků na okrsek až na 200 balíků na okrsek, a finančně motivovali pošťáky odměnou za doručený balík. Věříme, že se nám zároveň podaří snížit počet vozidel a vybavení a zvýšit mzdové ohodnocení zaměstnanců, kteří se starají o doručování balíků,“ říká Martin Kment, ředitel Divize logistiky České pošty.
Nový systém zahrnuje i motivační bonusy pro doručovatele, kteří fungují v pozměněném režimu směn. „Jde o další z transformačních kroků, kterými chceme být blíž našim zákazníkům a nabídnout jim vyšší kvalitu. Věříme, že se dokážeme lépe přizpůsobit jejich životnímu stylu a počet nezastižených adresátů začne významně klesat,“ uzavírá Kment. Česká pošta očekává, že po vyhodnocení pilotního projektu dojde k rozšíření 12hodinových směn do dalších regionů ČR.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva