„Připravili jsme pro klienty alternativu, díky které u nás budou moci využívat účet zcela zdarma,“ uvedla Veronika Jančová, ředitelka úseku řízení retailových produktů České spořitelny. „iÚčet si klienti mohou zřídit výhradně přes internet, bez odesílání a podpisu papírových smluv či návštěvy pobočky, což přesně odpovídá požadavkům klientů, kteří chtějí svoje záležitosti řešit online z pohodlí domova,“ dodala Veronika Jančová.
iÚčet je zdarma v případě, že klient splní dvě podmínky - provede měsíčně platby kartou v hodnotě minimálně 7 000 Kč (do tohoto limitu jsou započítány i odchozí splátky z iÚčtu na účet kreditní karty ČS) a nerealizuje v pobočce vybrané činnosti. Těmi jsou vklad a výběr hotovosti, bezhotovostní platby u přepážky nebo přes sběrný box a založení, změna či zrušení trvalých příkazů a souhlasů z inkasem (s výjimkou založení souhlasu s inkasem). Pokud klient podmínky nesplní, zaplatí v daném měsíci za účet 98 Kč.
K iÚčtu si klienti mohou dokoupit také doplňkové služby, např. všechny výběry z bankomatů ČS, kontokorent, 25 informačních SMS, zvýhodněné zahraniční platby nebo zvýhodněné výběry z bankomatů v zahraniční. Každá doplňková služba pak stojí 29 Kč měsíčně. iÚčet si klienti mohou založit na www.csas.cz/iUcet. Stačí vyplnit jednoduchý formulář a přiložit naskenovaný nebo ofocený občanský průkaz (obě strany) a druhý doklad (cestovní pas nebo řidičský průkaz). Podmínkou je také přiložení alespoň první strany naskenovaného nebo elektronického výpisu ze stávajícího účtu klienta u kterékoliv banky. Banka poté klientovi založí nový iÚčet a pošle mu veškeré potřebné dokumenty. Následně může klient účet začít používat. K iÚčtu nelze sjednat disponující osoby a je k němu možné vydat pouze jednu debetní kartu.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva