Česká správa sociálního zabezpečení dnešním dnem spustila svého virtuálního asistenta, tzv. chatbota. Ten pomůže klientům snadno získat potřebné aktuální informace.
Hlavní témata jsou jasná: jaké dopady má epidemie koronaviru v oblasti sociálního pojištění a jaké možnosti mám konkrétně já jako rodič, podnikatel, zaměstnanec, OSVČ nebo třeba lékař. Návodnými a konkrétními dotazy provede náš virtuální společník klienty napříč nejrůznějšími situacemi, vysvětlí podmínky nároku na dávky, a to i ve vztahu k nyní tolik aktuálnímu tématu ošetřovného náležícího při uzavření školských zařízení.
Chatbot bude průběžně zohledňovat veškeré aktuální informace tak, aby návštěvníci webu ČSSZ měli k dispozici vždy relevantní, přesné a především zcela adresné informace na jednom místě a na pár kliknutí.
Věříme, že spuštěním této nové virtuální komunikační platformy pomůžeme klientům rychleji a srozumitelněji získat potřebné odpovědi ohledně jejich současné životní situace.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva