Dvacátý šestý ročník Mezinárodního veletrhu cestovního ruchu, který se uskutečnil ve dnech 22.-24. listopadu 2018 ve Varšavě, se soustředil nejen na přilákání individuálního návštěvníka, ale snažil se také vyzdvihnout a zviditelnit nové produkty a trendy v cestovním ruchu.
Zahraniční zastoupení CzechTourism ve Varšavě přihlásilo do soutěže o nejlepší produkt v oblasti aktivní turistiky novinku z dílny CzT Česko jede (ZDE).
Na slavnostním vyhlášení vítězů byly uděleny v každé kategorii pouze dvě ceny, což bylo znakem kvality hodnocení. V kategorii Aktivní turistika v zahraničí získala cenu Národní moldavská turistická organizace za produkt Discover old Orhei through hiking and bird watching. Druhá cena putovala České centrále cestovního ruchu právě za produkt Česko jede.
„Ocenění od odborné veřejnosti je jasným signálem, že produkt ceskojede.cz je efektivním nástrojem pro propagaci aktivní turistiky v České republice, který má velký potenciál oslovit cílové skupiny,“ dodala Ivana Bílková, ředitelka zahraničního zastoupení Polsko.
„V posledních letech je aktivní turistika, zejména pak cykloturistika, v Polsku velmi módním způsobem trávení dovolené. Cyklistické mapy patří k nejčastěji poptávaným propagačním materiálům na našich prezentačních akcích,“ doplnila Ivana Bílková.
Mezinárodního veletrhu cestovního ruchu ve Varšavě se zúčastnilo 450 vystavovatelů z 53 zemí a veletrh navštívilo celkem 20 000 návštěvníků.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva