Akce, které se zúčastnilo na 300 lidí, se uskutečnila v Brně. Nedílnou součástí byly návštěvy kulturních, přírodních a jiných zajímavých míst po celé ČR. Z nadšených reakcí se dá předpokládat velký on-line zásah.
Traverse je prestižní konference, která mění místo konání. Letošní 9. ročník se uskutečnil v Brně na jižní Moravě, předcovidová akce měla v roce 2019 domov v italském Trentinu.
„Pevně věřím, že naše Traverse 22 překoná čísla z Itálie, kde díky blogerům, youtuberům a dalším tvůrcům digitálního obsahu došlo k zásahu 150 milionů impresí,“ říká ředitel České centrály cestovního ruchu – CzechTourism Jan Herget a dodává: „Vezmeme-li fakt, že investice CzechTourismu do Traverse byla cca 1,5 milion Kč, dá se čekat obrovská finanční návratnost a zásah na sítích od lidí, kterým cestovatelé věří a kteří inspirují k návštěvě České republiky, Brna a jižní Moravy.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva