V rámci účastnického balíčku Gold Sponsor pro destinaci, zastoupenou agenturou CzechTourism, byla organizátory akce umožněna účast i tří B2B partnerů – Eastern Europe Tours, Graficon a Kompas Praha.
V rámci programu obou akcí proběhlo několik samostatných B2B workshopů, kde měli čeští partneři možnost představit svou nabídku mezinárodním nákupčím. Díky této příležitosti se uskutečnilo v průběhu tří jednacích dní téměř 100 individuálních jednání s blízkovýchodními partnery, kterými byli především zástupci nadnárodních korporací, předních outgoingových cestovních kanceláří či mezinárodních i regionálních asociací z celého regionu Blízkého východu.
„MICE segment vnímáme při propagaci České republiky na Blízkém východě jako velmi stěžejní produkt, díky kterému je možné z dlouhodobého hlediska dostat tuto destinaci do podvědomí na delší časové období. Tento druh B2B veletrhů je zároveň velmi přínosný jak pro agenturu CzechTourism, tak i pro české partnery nejen z pohledu profesionality organizace, ale především i z pohledu kvalitní akvizice místních partnerů,“ říká Marek Kroutil, manažer pro mezinárodní marketing – nové trhy, a dodává, že „agentura CzechTourism rozhodně plánuje účast na podobných akcích nejen v regionu Blízkého východu, ale i v Indii, kde se podobný formát akcí také pořádá.“
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva