„Na akci se nám podařilo domluvit skvělé mezinárodně uznávané řečníky k tématům, která jsou pro MICE svět naprosto zásadní. Ať už se jedná o budoucí vývoj kongresů, výstav, konferencí a eventů, návod, jak postupovat při změně značky destinace či změny myšlení a politického řízení, kdy eventy fungují jako hnací motor sociálního i ekonomického rozvoje země,“ říká ředitel České centrály cestovního ruchu – CzechTourism Jan Herget a dodává: „Vypadá to na velký zájem, neváhejte se registrovat, dokud jsou ještě volná místa!“
Tamara Bernstein, regionální ředitelka mezinárodní kongresové asociace ICCA (International Congress and Convention Association), na Czech Convention Bureau Inspirational Afternoon představí dlouhodobé cíle asociace včetně třech pilířů aktivit v roce 2023.
Matthias Schultze, ředitel German Convention Bureau a zástupce inovační platformy Future Meeting Space, seznámí příchozí s výsledky studie zaměřené na možné scénáře budoucího vývoje v oblasti MICE a představí tzv. nový ekosystém eventů, který vzniká pod vlivem řady faktorů a současných trendů jako jsou nové technologie, mobilita, udržitelnost atd.
Rebranding destinace přiblíží Eric Bakermans, ředitel odboru marketingu a kongresů Netherland Board of Tourism & Conventions, na případové studii dokumentující přechod z dlouhodobě užívaného názvu „Holland“ na „The Netherlands“. Rebranding destinace je ostatně i tuzemských tématem, v zahraničí se začíná stále častěji užívat kratší název Česko/Czechia.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva