Dostala se mezi nejlepší projekty jedné z největších britských PR a marketingových soutěží Vuelio COVID Comms Awards. V době, kdy nebylo možné cestovat nabídla Britům jak skutečnou, tak virtuální ochutnávku České republiky.
V rámci pestrých dubnových a květnových online aktivit dostali cestovatelé z Velké Británie, kteří museli kvůli koronaviru zrušit svou cestu do Česka, možnost ochutnat tradiční český ležák Budweiser Budvar Original nebo vyhrát cestu do České republiky. Dárkový balíček od Budějovického Budvaru UK získalo prvních pět set Britů, kteří se do kampaně přihlásili a sdíleli hashtagy kampaně na svých sociálních sítích. Zásilka kromě zlatavého moku a naučné publikace o vaření českého piva obsahovala také pohlednici od CzechTourism s pravidly soutěže o cestu do Česka.
Dalších sto třicet balíčků putovalo na adresy influencerů. „Pro ty jsme na Facebooku pomocí aplikace Zoom uspořádali snad největší virtuální cestovatelskou akci „The Big Virtual Czech In“. Ta spojila více než sto třicet předních influencerů z oblasti cestování a v on-line prostoru oslovila více než dva milióny uživatelů. Pestrý obsah propagující regiony České republiky virtuálními itineráři a české pivo se dostal k téměř dvěma desítkám tisíc Britů,“ říká ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism Velká Británie a Irsko Katarína Hobbs.
Zajímavý nápad upoutal nejen influencery, ale i britská média. O kampani psaly hlavní britské deníky (The Sun, The Independent), BBC i odborná média a pivní blogy a informaci tak shlédlo přes dva milióny lidí. „Hledali jsme nejen způsob, jak udržet Česko v povědomí Britů, ale také způsob, jak jim Česko v době, kdy není možné cestovat, co nejvíce přiblížit. A podařilo se nám to,“ uzavírá Hobbs.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva