CzechTourism: Maskotem České republiky pro japonský trh je lvíček Lefumaru

31.10.2021 15:40 | Aktualizováno

Japonsko je skutečně "KAWAII" (roztomilá země). Co nemá maskota, jako by neexistovalo. Zahraniční zastoupení CzechTourism v Tokiu proto připravilo návrh českého maskota pro japonský trh v podobě lvíčka a jméno vybralo z více než osmi set návrhů, které poslali sami Japonci.

CzechTourism: Maskotem České republiky pro japonský trh je lvíček Lefumaru
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

Vyhlášení vítězného jména a křest maskota Lefumaru proběhly v centru Tokia na Czech Festivalu, který již po páté pořádal zastupitelský úřad ČR v Tokiu společně s agenturou CzechTourism a Českým centrem.

„Oblíbenost maskotů je na japonském trhu opravdu obrovská, proto jsme pojmenování českého maskota nechali na Japoncích. Do kampaně na výběr jména se zapojila široká veřejnost, včetně škol. Spousta lidí si dala tu práci načíst si něco o České republice a zamyslet se nad vhodným jménem. Vítězné jméno Lefumaru, kombinuje jak češtinu, tak japonštinu,” říká Štěpán Pavlík ředitel zahraničního zastoupení Czechtourism Japonsko a pokračuje: „Pro představu, vlastního maskota mají všechny regionální vlády, města, obce, velké společnosti, ze zemí víme například o Belgii a Izraeli, či japonská centrála cestovního ruchu, která má medvěda Kumamona. Cílíme na mladou generaci, která má pro příjezdový cestovní ruch z Japonska velký potenciál. Maskota využijeme v kampaních, na sociálních sítích, tiskových a propagačních materiálech a pro propagaci České republiky zvažujeme i poskytnutí sub-licence našim partnerům."

Lefumaru

Lefumaru se představil nejen ve své plyšové podobě, kdy rozverně bavil návštěvníky, kteří se ním fotografovali, ale i v rámci speciálního instagramového filtru a jako průvodce v rámci prezentací o České republice a průvodce po pravidlech uvnitř festivalu. Na Czech Festivalu měli dále návštěvníci možnost zakoupit české produkty a zúčastnit se bohatého kulturního a vzdělávacího programu, přednášek, koncertů, destinačních prezentací, či poznat Česko virtuálně díky 30minutovému programu, zprostředkovanému First Airlines.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Tomio Okamura byl položen dotaz

Pozice ministra vnitra

Dobrý den pane Okamuro, Zajímalo by mě, kdybyste hypoteticky byl na pozici ministra vnitra, pod kterého také spadá Česká pošta, na co byste se zaměřil? Bylo by to na kvalitu této služby? Podle mě jde Česká pošta do pr... Nejen že za Rakušana došlo ke zhoršení dostupnosti a snížení počtu poboček, ale...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Lesy ČR: Nové lávky v turistických oblastech severních Čech

19:28 Lesy ČR: Nové lávky v turistických oblastech severních Čech

Lávku s nosnou ocelovou konstrukcí a dubovým zábradlím instalovaly za 311 tisíc korun Lesy České rep…