CzechTourism: Online kampaně v Japonsku lákaly k návštěvě České republiky

17.06.2018 22:17 | Zprávy

Tři online kampaně zaměřené na různé cílové skupiny zrealizovalo japonské zastoupení agentury CzechTourism na přelomu loňského a letošního roku.

CzechTourism: Online kampaně v Japonsku lákaly k návštěvě České republiky
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

Poslední dva měsíce roku 2017 běžela na japonské verzi Expedie kampaň o zimní České republice spolufinancovaná městem Brnem. Vizuály zhlédlo více než 1,1 milionu osob a v důsledku kampaně vzrostl prodej České republiky na japonské Expedii meziročně o 40 procent. „Byli jsme potěšeni výsledky vizuálů, protože bannery Prahy i Brna ukazovaly velmi podobnou výkonnost,“ řekla ředitelka zastoupení CzechTourism v Japonsku Martina Cílková.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Ondřej Kolář byl položen dotaz

Myslíte, že je Trump ,,Putinův agend"?

Proč jde podle vás na ruku Putinovi, a proč se snaží oslabit Evropu? Vždyť upřímně ona je dost slabá i bez něj - bohužel.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Pražská strojírna předala svoji první zakázku do Berlína, tramvajovou výhybku s výhybkovým systémem

22:08 Pražská strojírna předala svoji první zakázku do Berlína, tramvajovou výhybku s výhybkovým systémem

První letošní dodávkou pro Dopravní podnik města Berlín (BVG) je náhradní tramvajová výměna s výhybk…