CzechTourism: V Soulu jezdí české metro s fotografiemi Prahy, Českého Krumlova či Moravy

05.03.2016 14:40 | Zprávy

Panoramatický pohled na Hradčany, Český Krumlov či Mikulov mohou spatřit od 1. března cestující na rušné trase 7 soulského metra. Obrandované vizuály vycházejí ze společné kampaně CzechTourism a největšího lokálního tour operátora Hana Tour „Česko doporučená destinace měsíce března – poznejte Moravu“.

CzechTourism: V Soulu jezdí české metro s fotografiemi Prahy, Českého Krumlova či Moravy
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

„Díky našim aktivitám se v zahraničí daří spolupracovat s místními tour operátory a v jejich portfoliu tak Českou republiku daleko lépe zvýraznit. Cílem turistů pak není jen Praha, ale zejména i krásné regiony, které příliv zahraničních návštěvníků potřebují,“ uvedla ministryně pro místní rozvoj Karla Šlechtová.

„Kampaň vychází z konceptu nejsilnějšího korejského tour operátora, který se snaží ve spolupráci s národními tourism boardy každý měsíc soustředit pozornost na jednu destinaci a udělat z ní téma na sezónu, což se později zpravidla výrazně odrazí i na prodeji zájezdů,“ popisuje ředitel zahraničního zastoupení v Koreji Michal Procházka.

Kampaň je spojena se zajímavým media mixem, který obsahuje online a flash bannery, videa na korejském youtube (TV Cast), ale i masivní eventy na sociálních sítích či outdoor. Zahraniční zastoupení agentury CzechTourism v Koreji se podílelo na přípravě kampaně, která poběží i na obřích obrazovkách v nejvytíženějších stanicích metra jako Gangnam, Samseong či Hongik University, ale zbarví i český vagón soulského metra 57 kilometrové trasy 7, projíždějící populární čtvrtě jako Cheongdam, Nonhyeon či Yoido.

Zámek Lednice, pražská dlažba

„V patnáctimiliónové metropoli se v metru každodenně soustředí obrovské množství lidí. Vizuály umístěné na uzlových stanicích a populárních linkách jsou výhodnou příležitostí, jak oslovit cílovou skupinu, v tomto případě formou turistických balíčků a poznávacích zájezdů do ČR – podobně jako u nás takto fungují polepy tramvají,“ dodává Procházka.

Vnější i vnitřní stranu českého vagónu zdobí brandové pohledy na Prahu, ale i panoramata Českého Krumlova, Mikulova či fotografie jarních tulipánů před zámkem Lednice. Podlaha je potištěna vzorkem pražské dlažby. Plánuje se, že české metro bude jezdit až do konce května 2016.

Představení Moravy v Koreji

Kampaň s Hana Tour je realizována zároveň při příležitosti uvedení prvního korejského mono balíčku zaměřeného pouze na ČR, v jehož devítidenním itineráři (Praha-Olomouc-Kroměříž-Lednice-Valtice-Mikulov-Český Krumlov-Praha) Hana Tour představuje nově i Moravu.

Česko je pro korejský trh dynamicky rostoucí destinací, která za dva roky téměř zdvojnásobila počet turistů na 257 tisíc za rok 2015 s přímými lety ČSA a Koreanairu mezi Soulem a Prahou. „Korejský trh zraje a je na něm cítit hlad po nových destinacích. Korejci oceňují především romantický ráz našich historických zachovalých měst, hudbu, pivo, loutky, ale i původní kulturu a tradice. Proto si myslíme, že má smysl nyní představit například nejen města zapsaná na seznamu  UNESCO, ale také moravský folklor,“ vysvětluje generální ředitelka agentury CzechTourism Monika Palatková. 

Podíl českých i korejských partnerů

Pro ZZ Korea je to největší propagační akce, na jaké se za dobu své existence zastoupení podílelo. Na celkovém rozpočtu kolem 11 miliónů korun participuje i několik korejských a českých subjektů. V neposlední řadě kampaň vznikla i díky spolupráci a příspěvku domácích regionálních institucí, podílí se na ní například Jihomoravský kraj, destinační managementy Střední Moravy a Východní Moravy, Město Olomouc či Kroměříž. Na její přípravě spolupracovalo zahraniční zastoupení Korea také s Prague City Tourism.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Radim Fiala byl položen dotaz

Myslíte, že za to, že EU zaostává může Euro?

Mě přijde, že jsou to spíš neustálé zákazy a byrokracie, kterou si sama EU podřezává pod sebou větev. Na druhou stranu, jestli má někdo konkurovat třeba USA nebo Číně, nemyslím si, že to může být jeden stát v Evropě, a že EU má svůj smysl, jen se musí vzpamatovat a začít dělat politiku jinak

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Český rozhlas: Plánujeme v roce 2025 hospodařit s vyrovnaným rozpočtem

7:16 Český rozhlas: Plánujeme v roce 2025 hospodařit s vyrovnaným rozpočtem

Rada Českého rozhlasu dnes na svém zasedání schválila rozpočet ČRo na rok 2025. Rozpočet je sestaven…