CzechTourism hledá dodavatele inzertního prostoru v objemu 301 mil. korun

21.07.2020 13:28 | Zprávy

CzechTourism zavádí dynamický nákupní systému na zajištění inzertního prostoru pro propagaci turistických cílů Česka. Systém má pomoci na čtyři roky kvalifikovat dodavatele inzertního prostoru v ČR a zahraničí v celkovém objemu 301 milionů korun.

CzechTourism hledá dodavatele inzertního prostoru v objemu 301 mil. korun
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

„Od dynamického nákupu si slibujeme transparentnost výběrových řízení a flexibilitu při provádění reklamních kampaní,“ uvedl Jan Herget, ředitel agentury CzechTourism. Do systému se mohou hlásit zájemci o dodávku inzertního prostoru a souvisejících služeb průběžně po celou dobu jeho fungování. Dokumentace a instrukce pro přihlášení jsou zveřejněny v Národním elektronickém nástroji zde.

Na parametrech systému pracoval CzechTourism od března letošního roku, kdy například provedl předběžnou tržní konzultaci se čtrnácti klíčovými hráči na trhu. Záznam z konzultace je k dispozici zde. Ta proběhla na dálku pomocí prostředků elektronické komunikace kvůli opatřením zamezujícím šíření nového koronaviru.

V rámci systému bude CzechTourism u kvalifikovaných dodavatelů poptávat služby v oblasti vytváření strategie inzerce a plánů nákupu inzertního prostoru, realizace nákupu, nastavení hodnotících kritérií inzertních kampaní a nastavení cílů pro dosažení dopadu na cílovou skupinu, monitoringu průběhu kampaní, správu a průběžnou optimalizaci kampaní, či hodnocení dopadů a plnění cílů inzertních kampaní.

„Proces kvalifikace zájemců do systému je otevřený,“ dodal Herget. „Pokud se zájemci nepodaří kvalifikovat se na první pokus, dostane vyrozumění s konkrétními důvody. Pak může svoji nabídku doplnit či opravit a přihlásit se znovu,“ dodal Herget.

CzechTourism hledá dodavatele v šesti oblastech pořizování inzertního prostoru, kterými jsou integrované marketingové kampaně, on-line reklama, venkovní a vnitřní reklama, či reklama v tisku, televizním nebo rozhlasovém vysílání.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Tomio Okamura byl položen dotaz

Pozice ministra vnitra

Dobrý den pane Okamuro, Zajímalo by mě, kdybyste hypoteticky byl na pozici ministra vnitra, pod kterého také spadá Česká pošta, na co byste se zaměřil? Bylo by to na kvalitu této služby? Podle mě jde Česká pošta do pr... Nejen že za Rakušana došlo ke zhoršení dostupnosti a snížení počtu poboček, ale...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ombudsman: Matka získala po zastání rodičovský příspěvek ve výši okolo 280.000 korun

10:34 Ombudsman: Matka získala po zastání rodičovský příspěvek ve výši okolo 280.000 korun

Stěžovatelka žije s dítětem v České republice, odkud pracuje na dálku z domu pro zaměstnavatele se s…