CzechTourism představí novou veletržní expozici České republiky

17.01.2019 16:10 | Zprávy

Přehledné a jednoduché uspořádání, velkoformátové obrazy, atypické osvětlovací prostorové bannery, výrazné označení – to jsou hlavní atributy nové veletržní expozice České republiky, se kterou se návštěvníci budou moci seznámit na vybraných domácích i zahraničních veletrzích organizovaných agenturou CzechTourism v letech 2019–2022.

CzechTourism představí novou veletržní expozici České republiky
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

„Očekáváme, že rok 2018 bude opět rekordním, a to co se příjezdů zahraničních i domácích turistů týká. Za první tři čtvrtletí loňského roku se v České republice ubytovalo 8, 1 milionů zahraničních turistů, což bylo o 4, 7 procent více než ve stejném období roku předchozího. Jedním z tradičních marketingových nástrojů, jak příjezdový turismus podpořit, jsou právě veletrhy. V roce 2018 se CzechTourism účastnil s oficiální expozicí 17 významných domácích i zahraničních veletrhů cestovního ruchu. Mezi největší zahraniční akce patří každoročně ITB Berlín, WTM Londýn nebo MITT Moskva. Věříme, že nové ztvárnění expozice přispěje k dalšímu zájmu zahraničních i domácích partnerů a turistů,“ říká Klára Dostálová, ministryně Ministerstva pro místní rozvoj ČR.

„Nová veletržní expozice v sobě kombinuje prvky, které se velmi osvědčily v uplynulých letech – například velkoformátové obrazy či velkoplošnou led obrazovku - s řadou nových technologií a doprovodných programů. Zcela unikátní je výrazné označení v našich národních barvách, které jistě zajistí snadnou zapamatovatelnost a nezaměnitelnost expozice České republiky,“ přibližuje ředitelka agentury CzechTourism, Monika Palatková. 

Kromě atraktivního designu pracuje expozice také s praktickou stránkou a nabízí vystavovatelům dostatečný komfort a prostor pro jejich prezentaci i obchodní jednání.

Prvními veletrhy, kde měli návštěvníci možnost vidět novou expozici, byly lednové Ferienmesse Wien a  Vakantiebeurs Utrecht. „Už zde jsme zaznamenali zvýšený zájem návštěvníků a velmi pozitivní ohlasy ze strany našich partnerů – vystavovatelů, kterým prostor v expozici poskytujeme,“ říká Andrea Jirglová, vedoucí oddělení marketingové komunikace CzechTourism.

V České republice bude expozice poprvé představena ve čtvrtek, 17. 1. 2019 krátce po poledni na veletrhu GO a Regiontour Brno.

V roce 2019 se agentura CzechTourism s oficiální expozicí zúčastní celkem 17 vybraných domácích i zahraničních veletrhů. Jejich seznam spolu s dalšími informacemi a přihláškami je k dispozici na stránkách www.czechtourism.cz v sekci Naše služby pro Vás. CzechTourism bude také zajišťovat účast na specializovaných kongresových veletrzích i dalších vybraných akcích realizovaných jednotlivými zahraničními zastoupeními. Těch se po celém světě aktuálně nachází 23. Díky nim agentura efektivně prezentuje a propaguje Českou republiku na daných trzích.

Expozici má CzechTourism  v pronájmu na 4 roky. Je vyhotovena třikrát, a to za účelem vícero pokrytí veletrhů, které se konají ve stejnou dobu.

Podrobnosti k uměleckému a technologickému ztvárnění expozice:

Expozici umělecky zpracoval MgA. Bronislav Stratil. Vizuálně nejsilnějším prvkem je krystalický baldachýn vytvořený z trojúhelníkových panelů ve tvaru vlajky České republiky. Krystal viditelný z velké dálky láká návštěvníka blíže ke stánku.

Hlavním komunikačním prostředkem expozice jsou velkoformátové podsvícené fotografie a obrazovky. Tyto statické i pohyblivé obrazy svými plochami vymezují zázemí vystavovatelů. Expozice dává dostatečný prostor pro prezentaci aktuálních kampaní CzechTourism i jednotlivých trhů.

Na obvodu jsou rozmístěny výstavní pulty, které vizuálně vytváří svítící prstenec obepínající celou plochu expozice.  V prostoru mezi pulty jsou rozmístěné unikátní a charakteristické atrakce. Jedná se o prvky, které mají zaujmout návštěvníka a zároveň mohou příchozí poučit hravou formou o důležitých aspektech České republiky. Tyto multimediální instalace využívají hojně technologii 3D a dotykových obrazovek. Každý z výstavních sektorů je vybaven také samostatnou obrazovkou pro promítání spotů vystavovatelů. V případě B2B veletrhů je sektor doplněn dodatečným pultem, který poskytne další prostor pro umístění propagačních materiálů i pro samotné jednání. Vystavovatelé budou i nadále rozděleni v expozici do jednotlivých tematických celků, což návštěvníkům umožňuje snazší orientaci.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Martin Exner byl položen dotaz

Kdo přesně podle vás nebere válku na Ukrajině vážně?

A co máte na mysli tou podporou Ukrajiny všemi prostředky? Měli bysme tam nasadit i vlastní vojáky? Nebyl by ale tento krok začátek třetí světová? A máte dojem, že se Ukrajině pomáhá málo?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

DPP: Rekonstrukce stropní desky nad vestibulem stanice Florenc C ve třetí etapě

16:33 DPP: Rekonstrukce stropní desky nad vestibulem stanice Florenc C ve třetí etapě

Rekonstrukce stropu nad stanicí metra Florenc C i samotného vestibulu, které Dopravní podnik hl. m. …