CzechTourism představí novou veletržní expozici České republiky

17.01.2019 16:10 | Zprávy

Přehledné a jednoduché uspořádání, velkoformátové obrazy, atypické osvětlovací prostorové bannery, výrazné označení – to jsou hlavní atributy nové veletržní expozice České republiky, se kterou se návštěvníci budou moci seznámit na vybraných domácích i zahraničních veletrzích organizovaných agenturou CzechTourism v letech 2019–2022.

CzechTourism představí novou veletržní expozici České republiky
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

„Očekáváme, že rok 2018 bude opět rekordním, a to co se příjezdů zahraničních i domácích turistů týká. Za první tři čtvrtletí loňského roku se v České republice ubytovalo 8, 1 milionů zahraničních turistů, což bylo o 4, 7 procent více než ve stejném období roku předchozího. Jedním z tradičních marketingových nástrojů, jak příjezdový turismus podpořit, jsou právě veletrhy. V roce 2018 se CzechTourism účastnil s oficiální expozicí 17 významných domácích i zahraničních veletrhů cestovního ruchu. Mezi největší zahraniční akce patří každoročně ITB Berlín, WTM Londýn nebo MITT Moskva. Věříme, že nové ztvárnění expozice přispěje k dalšímu zájmu zahraničních i domácích partnerů a turistů,“ říká Klára Dostálová, ministryně Ministerstva pro místní rozvoj ČR.

„Nová veletržní expozice v sobě kombinuje prvky, které se velmi osvědčily v uplynulých letech – například velkoformátové obrazy či velkoplošnou led obrazovku - s řadou nových technologií a doprovodných programů. Zcela unikátní je výrazné označení v našich národních barvách, které jistě zajistí snadnou zapamatovatelnost a nezaměnitelnost expozice České republiky,“ přibližuje ředitelka agentury CzechTourism, Monika Palatková. 

Kromě atraktivního designu pracuje expozice také s praktickou stránkou a nabízí vystavovatelům dostatečný komfort a prostor pro jejich prezentaci i obchodní jednání.

Prvními veletrhy, kde měli návštěvníci možnost vidět novou expozici, byly lednové Ferienmesse Wien a  Vakantiebeurs Utrecht. „Už zde jsme zaznamenali zvýšený zájem návštěvníků a velmi pozitivní ohlasy ze strany našich partnerů – vystavovatelů, kterým prostor v expozici poskytujeme,“ říká Andrea Jirglová, vedoucí oddělení marketingové komunikace CzechTourism.

V České republice bude expozice poprvé představena ve čtvrtek, 17. 1. 2019 krátce po poledni na veletrhu GO a Regiontour Brno.

V roce 2019 se agentura CzechTourism s oficiální expozicí zúčastní celkem 17 vybraných domácích i zahraničních veletrhů. Jejich seznam spolu s dalšími informacemi a přihláškami je k dispozici na stránkách www.czechtourism.cz v sekci Naše služby pro Vás. CzechTourism bude také zajišťovat účast na specializovaných kongresových veletrzích i dalších vybraných akcích realizovaných jednotlivými zahraničními zastoupeními. Těch se po celém světě aktuálně nachází 23. Díky nim agentura efektivně prezentuje a propaguje Českou republiku na daných trzích.

Expozici má CzechTourism  v pronájmu na 4 roky. Je vyhotovena třikrát, a to za účelem vícero pokrytí veletrhů, které se konají ve stejnou dobu.

Podrobnosti k uměleckému a technologickému ztvárnění expozice:

Expozici umělecky zpracoval MgA. Bronislav Stratil. Vizuálně nejsilnějším prvkem je krystalický baldachýn vytvořený z trojúhelníkových panelů ve tvaru vlajky České republiky. Krystal viditelný z velké dálky láká návštěvníka blíže ke stánku.

Hlavním komunikačním prostředkem expozice jsou velkoformátové podsvícené fotografie a obrazovky. Tyto statické i pohyblivé obrazy svými plochami vymezují zázemí vystavovatelů. Expozice dává dostatečný prostor pro prezentaci aktuálních kampaní CzechTourism i jednotlivých trhů.

Na obvodu jsou rozmístěny výstavní pulty, které vizuálně vytváří svítící prstenec obepínající celou plochu expozice.  V prostoru mezi pulty jsou rozmístěné unikátní a charakteristické atrakce. Jedná se o prvky, které mají zaujmout návštěvníka a zároveň mohou příchozí poučit hravou formou o důležitých aspektech České republiky. Tyto multimediální instalace využívají hojně technologii 3D a dotykových obrazovek. Každý z výstavních sektorů je vybaven také samostatnou obrazovkou pro promítání spotů vystavovatelů. V případě B2B veletrhů je sektor doplněn dodatečným pultem, který poskytne další prostor pro umístění propagačních materiálů i pro samotné jednání. Vystavovatelé budou i nadále rozděleni v expozici do jednotlivých tematických celků, což návštěvníkům umožňuje snazší orientaci.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Adéla Šípová byl položen dotaz

předseda

Dobrý den, co vím, tak Vy jste Hřiba za předsedu nechtěla. Je nějaká možnost, jak ho můžete ve straně odvolat? Nemyslíte, že ji svými skandály, ale i neschopností řešit problémy s dopravou v Praze jen poškozuje? A nemyslíte, že to, že už není předsedou Bartoš může mít pro stranu fatální důsledky? On...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Povodí Moravy: Vstup na zamrzlé hladiny vodních nádrží není bezpečný

22:08 Povodí Moravy: Vstup na zamrzlé hladiny vodních nádrží není bezpečný

Během posledních dnů dochází k postupným zámrzům hladin vodních nádrží. V současnosti led na vodních…