Jakub si moc nevěděl rady, a tak se rozhodl, že oběma koupí stejný kousek. Nakonec si však domyslel důsledky, a tak se rozhodl nevyhazovat peníze vůbec za žádné dárky, ale ušetřené peníze dát na dobrou věc. Takový je příběh jeho video spotu, ve kterém si sám i zahrál a stal se tak tváří charitativní kampaně, jejímž základem je online aplikace www.acehosevzdatevy.cz pomáhající nám trochu se uskromnit a ušetřené peníze poslat znevýhodněným dětem a dětem s postižením. Videoklipem se snaží říct, že Vánoce mohou být hezké i bez zbytečného hýření a plýtvání.
„Já jsem do toho šel okamžitě, získaná částka bude rozdělena mezi charitativní organizace Fragilis, Paprsek, Světluška a Arcadia, které dělají důležitou práci,“ svěřil se režisér a herec Jakub Kohák.
Jeho reklamy mu vysloužily mnoho cen jak na české tak i na světové scéně, získal řadu významných ocenění za režii a dokonce je držitelem ceny Anděl (1999) za nejlepší český videoklip. Ve videospotech pro charitativní kampaň společnosti DPD, která je zaštítěna sloganem; A čeho se vzdáte vy? si zahrál po boku dvou krásných dam, kterým odmítl koupit luxusní spodní prádlo a ušetřené peníze radši dal na dobrou věc.
Principem kampaně je možnost odříct si určitou drobnost – kávu, časopis, zákusek nebo třeba nové tenisky a za pomoci aplikace hned vidět, jak takové rozhodnutí a ušetřená částka za něj může pomoci.
Oba video spoty můžete shlédnout na http://www.youtube.com/watch?v=Ankr3c8kMMc
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva