Předpokládaná doba výstavby tratě je 259 dnů, tj. zhruba 8,5 měsíce, postaví ji společnost STRABAG Rail. Předpokládané celkové náklady výstavby činí 233,1 milionů korun. DPP předpokládá zprovoznění tratě letos v průběhu října.
Nová tramvajová trať Holyně – Slivenec je druhým a závěrečným úsekem prodloužení tratě z obratiště Sídliště Barrandov do Slivence. DPP v této etapě naváže na stávající trať a odstavné koleje za zastávkou a úvratí Holyně. Trať bude dále pokračovat směrem ke křižovatce ulic U Náhonu a K Barrandovu. Před křižovatkou se obloukem stočí k ulici U Náhonu, kterou překříží pod téměř 90° úhlem, dále bude pokračovat západním směrem podél ulice K Barrandovu a po zhruba 250 metrech bude ukončena smyčkou.
Po zřízení staveniště začne stavba skrývkou ornice a výkopovými pracemi. Následovat budou přeložky inženýrských sítí, budování kanalizace včetně odvodnění budoucí tratě. Kromě samotného tělesa, tratě a smyčky zde zhotovitel pro DPP vybuduje také účelovou komunikaci k obratišti, v něm samotné zastávky, které budou plně bezbariérové a osazeny stejným typem přístřešků, jako jsou na zastávkách prvního úseku. DPP dále nechá postavit chodník od zastávek ve smyčce směrem k podchodu pod ulicí K Barrandovu. Zde naváže na již vybudovaný chodník s veřejným osvětlením a alejí stromů, který vede k domu seniorů v centru Slivence. Uvnitř smyčky vznikne také malá budova sociálního zařízení pro řidiče tramvají, která bude sloužit pro jejich hygienu a krátkodobý oddych.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva