Andrew Pitts je mistrem ve svém oboru se šikovnýma rukama a citem pro detail. Jeho kontrabasy hrají ve všech světových orchestrech od Tokya po New York.
Vše, co jsme pro brand Andrew Pitts navrhli, stojí na silné emoci, kterou vytváří zvuk kontrabasu a mnohaměsíční ruční práce se dřevem, než dostane ten správný tvar. Logo jsme postavili na výrazné dynamické kaligrafii.
Vznikla série fotografií Andrewa v dílně při práci, která postprodukčním zpracováním dostala ten správný charakter. Videa vznikla úplnou náhodou, ale nakonec jsme je použili také.
Celou korporátní identitu doplnily kaligrafické headliny a kreslené piktogramy. Ve webové prezentaci jsme chtěli ukázat celý proces ruční tvorby nového hudebního nástroje a ukázat, jak vlastně vzniká krásný artefakt, jehož hodnota v penězích vyváží cenu nového auta.
Další reference Insidea naleznete zde.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva