Podíl klientů využívajících pro příkazy elektronické bankovnictví se navíc rychle zvyšuje. A to ze 49,4 % v září 2011 na 55,5 % v srpnu 2012. Výrazný rozdíl je patrný i v počtu transakcí na jednoho člověka. Klient využívající elektronické bankovnictví zadá v průměru 4 příkazy za měsíc, zatímco na zákazníky preferující osobní zadání na obchodním místě připadá pouze 2,5 transakce.
Rozložení počtu transakcí na klienta během sledovaného období zobrazuje následující graf.
Zdroj: Era a Poštovní spořitelna
Největší podíl používání elektronického bankovnictví je u mladých lidí, nejmenší pak u klientů starších. Mladí lidé však zadávají v absolutním vyjádření nejméně příkazů. I u starších klientů obliba elektronického bankovnictví výrazně roste, zatímco obliba papíru u nich dle statistik v současnosti klesá. V září loňského roku zadali senioři přibližně 107 tisíc příkazů přes elektronické bankovnictví. Letos v srpnu se jednalo již o 129 tisíc jednorázových a hromadných příkazů. Suverénně největší skupinu tvoří střední generace, která zadala 69,5 % všech jednorázových a hromadných příkazů.
Služba Era info je pro každého, kdo chce mít snadný přístup ke svým financím. Její zřízení nic nestojí a klienti mají neustálý přehled o pohybech a zůstatku na účtu, použití platebních karet či odmítnutých trvalých příkazech. Informace mohou být zasílány přes e-mail nebo sms. Era info je součástí internetového bankovnictví.
Era jde cestou zjednodušování produktové nabídky a maximálně se zaměřuje na požadavky dnešního klienta. Jejím cílem je poskytnout srozumitelné, praktické, dostupné a funkční služby, které se bez ostatních zbytečností přizpůsobí potřebám zákazníků.
Era a Poštovní spořitelna jsou obchodní značky Československé obchodní banky, a.s.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva