Era: Elektronická správa účtů „válcuje“ osobní návštěvy poboček

12.10.2012 17:00 | Zprávy

Téměř dvě třetiny všech jednorázových a hromadných příkazů, které za poslední rok provedli klienti Ery a Poštovní spořitelny, byly zadány přes elektronické bankovnictví. Papírovým dokladem na Era finančních centrech a pobočkách České pošty bylo od loňského září až doposud zadáno pouze 36 % příkazů z celkového množství.

Era: Elektronická správa účtů „válcuje“ osobní návštěvy poboček
Foto: erasvet.cz
Popisek: Era

Podíl klientů využívajících pro příkazy elektronické bankovnictví se navíc rychle zvyšuje. A to ze 49,4 % v září 2011 na 55,5 % v srpnu 2012. Výrazný rozdíl je patrný i v počtu transakcí na jednoho člověka. Klient využívající elektronické bankovnictví zadá v průměru 4 příkazy za měsíc, zatímco na zákazníky preferující osobní zadání na obchodním místě připadá pouze 2,5 transakce.

Rozložení počtu transakcí na klienta během sledovaného období zobrazuje následující graf.

Zdroj: Era a Poštovní spořitelna


 Největší podíl používání elektronického bankovnictví je u mladých lidí, nejmenší pak u klientů starších. Mladí lidé však zadávají v absolutním vyjádření nejméně příkazů. I u starších klientů obliba elektronického bankovnictví výrazně roste, zatímco obliba papíru u nich dle statistik v současnosti klesá. V září loňského roku zadali senioři přibližně 107 tisíc příkazů přes elektronické bankovnictví. Letos v srpnu se jednalo již o 129 tisíc jednorázových a hromadných příkazů. Suverénně největší skupinu tvoří střední generace, která zadala 69,5 % všech jednorázových a hromadných příkazů.

Služba Era info je pro každého, kdo chce mít snadný přístup ke svým financím. Její zřízení nic nestojí a klienti mají neustálý přehled o pohybech a zůstatku na účtu, použití platebních karet či odmítnutých trvalých příkazech. Informace mohou být zasílány přes e-mail nebo sms. Era info je součástí internetového bankovnictví.

 Era jde cestou zjednodušování produktové nabídky a maximálně se zaměřuje na požadavky dnešního klienta. Jejím cílem je poskytnout srozumitelné, praktické, dostupné a funkční služby, které se bez ostatních zbytečností přizpůsobí potřebám zákazníků.

 Era a Poštovní spořitelna jsou obchodní značky Československé obchodní banky, a.s.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Aleš Juchelka byl položen dotaz

Sociální služby

Nemyslíte, že mnohem větší problém, než jsou finance, i když ty jsou většinou alfou omegou všeho je fakt, že populace stárne, ale sociální systém na to není vůbec připraven a nic se neděje? Už teď je problém sehnat třeba pečovatelák a další služby. Kdy začnete řešit tento problém? Protože už se měl ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

47. týden na trhu pohonných hmot ČMKB

11:16 47. týden na trhu pohonných hmot ČMKB

Denní kontrakty motorové nafty na trhu pohonných hmot Českomoravské komoditní burzy Kladno se ve 47.…