Promoční akce navazuje na úspěšnou červnovou „losí“ kampaň Trhni losem, kterou síť EuroOil uspořádala během letošního června. Každý řidič, jenž v říjnu na čerpací stanici EuroOil natankuje více jak 30 litrů pohonných hmot, se na stránkách www.lositest.cz může zúčastnit zábavného soutěžního testu ze znalostí problematiky bezpečnosti silničního provozu. Kdo z nich si tipne nejbližší správnou odpověď na otázku „Kolik kilometrů celkem najedou autocisterny Čepra dne 3. listopadu 2015?“ a zodpoví nejvíce správných odpovědí v testu, vyhrává hlavní cenu, jíž je škola smyku pro čtyři osoby. Kampaň potrvá až do 31. října.
„Cílem naší kampaně je zábavnou formou upozorňovat řidiče na problematiku bezpečnosti silničního provozu a také přilákat k natankování nové zákazníky a zvýšit jednotkový nákup pohonných hmot,“ uvádí Lenka Svobodová, vedoucí oddělení marketingu a komunikace společnosti Čepro.
Promo akce je podpořena v online médiích, na billboardech a citylight vitrínách, spoty v rozhlase a plakáty na čerpačkách EuroOil. Soutěž o poukázky na odběr paliva probíhá také na facebookových stránkách EuroOil (https://www.facebook.com/EuroOil). Kampaň probíhá na všech 190 čerpacích stanicích EuroOil včetně dvou bezobslužných stanic.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva