Telefonní linka 495 836 010 fungovala každý pracovní den od 7:30 do 15:30, nejvíce dotazů se zpočátku týkalo provozu Odběrového centra FN HK, které zajišťovalo antigenní i PCR testy, později se přidaly dotazy týkající se možnosti očkování. Zatímco během vrcholící pandemie COVID-19 volalo na linku přes 300 lidí denně, v posledních době to byli již jen jednotlivci. V případě dotazů k očkování či cestování se mohou lidé obracet na celostátní Informační linku ke koronaviru 1221.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
COVID-19
Více aktuálních informací týkajících se COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MZ ČR. Přehled hlavních dezinformací o COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MV ČR. Pro aktuální informace o COVID-19 můžete také volat na Informační linku ke koronaviru 1221. Ta je vhodná zejména pro seniory a osoby se sluchovým postižením.
Zcela jiné informace o COVID-19 poskytuje například Přehled mýtů o COVID-19 zpracovaný týmem Iniciativy 21, nebo přehled Covid z druhé strany zpacovaný studentskou iniciativou Změna Matrixu, nebo výstupy Sdružení mikrobiologů, imunologů a statistiků.
autor: Tisková zpráva